Foto M. Gracin
MALI LOŠINJ Pozicioniranje Lošinja kao prepoznatljive destinacije na turističkoj karti svijeta proces je koji traje, a da se napori turističkih djelatnika odvijaju u dobrom smjeru potvrđuje i priznanje za inovacije u turizmu koje je Lošinju dodijelila Svjetska turistička organizacija.
U tjednu turističke špice, od 12. kolovoza, Lošinj je postigao svoj maksimum – na otoku je boravilo 28 tisuća gostiju. Hoteli su zabilježili povećanje noćenja od četiri posto, privatni smještaj rast od tri posto, dok je u kampovima boravilo jedan posto više gostiju nego godinu ranije.
Samo u kolovozu ostvareno je gotovo 710 tisuća noćenja. Velik je to broj, kaže direktorica TZ Grada Malog Lošinja Đurđica Šimičić, koji nosi i veliku odgovornost svih djelatnika u turizmu.
– Kada na dan 30. kolovoza imamo registrirano 19 tisuća gostiju, možemo reći da je ovo bilo jedno zahtjevno ljeto vezano za operativne zadatke u destinaciji, koordinacije s javnim službama, Gradom Malim Lošinjem, partnerima, građanima pa i gostima čije smo sugestije primali i reagirali na svaki detalj na koji realno možemo kako bi boravak svim gostima bio što ugodniji, ističe Đurđica Šimičić.
Presudnu ulogu u lošinjskom turizmu ima najveća turistička kompanija – Jadranka koja je posljednjih godina u svoje objekte uložila oko 140 milijuna eura. Preuređeni su hoteli i vile, Bellevue, Alhambra, Augusta, Hortensia, Punta… S kvalitetom usluga vidno se mijenja i struktura gostiju, dolaze oni koji mogu platiti ono što nude objekti s više zvjezdica, kao što je primjerice Bellevue, prvi lošinjski hotel s pet zvjezdica. Samo brzi pogled na parkiralište navodi na zaključak da takav »vozni park« imaju gosti čija je platežna moć barem iznadprosječna.
Član Uprave Jadranke d.d. Goran Filipović naglasio je da je već ova sezona potvrdila da je zahtjevan investicijski ciklus obnavljanja hotelskih kapaciteta i podizanje kategorizacije na četiri i pet zvjezdica, isplatio.
– Zadovoljni smo ovom turističkom sezonom, brojem noćenja u hotelu Bellevue, koji se u vrlo kratkom roku pozicionirao na turističkoj karti. Osobito smo zadovoljni rezultatima u Punti koja je opravdala ovogodišnje ulaganje, rekao je Filipović.