Niču betonske gljive

Lovranci izgubili još jedno parkiralište; Tancabel: LRH nam opet smanjuje životni prostor

Aleksandra Kućel Ilić

U neposrednoj blizini hotela Excelsior po novom se više ne može parkirati

U neposrednoj blizini hotela Excelsior po novom se više ne može parkirati

Na njihovo ponašanje treba uzvratiti na lijep i kulturan način, ali im i dati do znanja da je sada dosta takvog ponašanja, a sve ono što pripada Općini Lovran zaštititi sudskim putem - smatra čelnica HSU-a



LOVRAN Stranka OOHSU Lovrana i mi njeni vijećnici ne možemo više šutjeti i ne reagirati na zbivanja koja se događaju u Lovranu, a vezana su uz Liburnia riviera hotele. Godinama se nakuplja gorčina zbog ponašanja odgovornih u LRH, a nedavni događaj je prelio čašu. Svako toliko smo nailazili na ograde, ograđeni okoliš hotelskih objekata, zatvorene stepenice te postavljenu rampu na prilaz više suvlasničke okućnice hotela Miramar, a najnovije je da su na parkiralištu nasuprot restorana Rivijera iznikle betonske »gljive«, čime se onemogućilo parkiranje – skrenuli su pažnju na aktualnu problematiku lovranski članovi HSU-a Đurđica Tancabel i Robert Popeskić.


Bez mirnog suživota


Prema njihovom navodu, upoznati su s činjenicom da je spomenuti parkirni prostor u vlasništvu LRH, no ipak smatraju da je ovakav odnos velike hotelijerske tvrtke prema stanovnicima Lovrana neprimjeren.


– Smanjuju nam životni prostor i nameću silu u vladanju teritorijem – naglasila je Tancabel, ukazavši na »nemilosrdnu okupaciju Lovrana«.




Lovranski HSU-ovci smatraju da su iz LRH najnovijim potezom onemogućili parkiranje kraj hotela Excelsior samo iz inata i nebrige za miran suživot s mještanima.


– Kada bismo se ponašali kao što se oni ponašaju, onda bi Općina Lovran trebala postavljene aroma-klupe uz more ograditi jer nisu vlasništvo LRH, a na njima po cijeli dan gosti hotela imaju spužve i ne dopuštaju nikome pristup smatrajući da je to u vlasništvu hotela. Naše je pitanje do kada ćemo tako, jer mora se znati da LRH nije jedina hotelska kuća u Lovranu.


Pružimo priliku drugim privrednicima, hotelima i malim pansionima koji zapošljavaju naše mještane i tako osiguravaju egzistenciju mnogim obiteljima i ne ulijevaju im strah od otkaza. Na njihovo ponašanje treba uzvratiti na lijep i kulturan način, ali im i dati do znanja da je sada dosta takvog ponašanja, a sve ono što pripada Općini Lovran zaštititi sudskim putem.



Na novinarski upit stigao je sažeti odgovor iz LRH.– Svi postupci LRH d.d. Opatija utemeljeni su na zakonitom postupanju – stoji u ovom super kratkom odgovoru dobivenom na novinarska pitanja, a koji potpisuje Sonja Klingor, savjetnica Uprave za odnose za zaposlenicima i voditeljica korporativnih komunikacija u LRH.


Glas naroda


Kao vijećnici OOHSU-a Lovran u Općinskom vijeću sugeriramo na izvršnu vlast da sagleda po pravnoj mogućnosti donošenje odluka na Općinskom vijeću kojom bi Općina Lovran mogla naplaćivati od LRH porez za napuštene hotele i posebnu naknadu za godišnju štetu koju Lovran trpi u turizmu zbog rugla i njihovih ruševnih hotela, sve do sanacije istih – predlažu Tancabel i Popeskić.


U međuvremenu smo dobili i »glas naroda«, u kratkoj poruci koju nam je dostavio Lovranac Bruno Abram.


– Sezona, na sreću, još traje, pa problemi s parkirnim mjestima u Lovranu i dalje traju. Da bude još teže, pobrinuli su se neki ljudi koji izgleda baš ne brinu o turističkom imidžu. Napravili su »umjetničku instalaciju« na prostoru gdje je obično parkiralo desetak vozila, preko puta restorana Rivijera. U situaciji gdje pauk redovito diže vozila to sigurno nije u korist promidžbe turizma – smatra Abram.