U potrazi za odgovorom na pitanje koji je to poslovni koncept s velikim tržišnim potencijalom i malim početnim ulaganjima u koji se trenutno u Hrvatskoj isplati uložiti, rijetko tko bi odgovorio – praonica rublja. Da je tome zaista tako dokazuju predviđanja da će i ove sezone u Hrvatskoj rasti broj noćenja stranih turista, posebiceu privatnom smještaju. Ovakvi komercijalni objektiimaju gotovo nepresušne potrebe za uslugama čišćenja, pranja, sušenja i općenito snabdijevanja smještajnih jedinica, a što im svakim danom predstavlja sve veći problem.
Naime, paralelno s ojačavanjem pozicije Hrvatske kao atraktivne turističke zemlje i na dalekim tržištima poput Kine i Koreje,očekuje se da će ovaj profil gostiju obilaziti više od jedne destinacije unutar zemlje.Kako trend kraćih noćenja utječe na češće izmjene rublja to za iznajmljivače predstavlja veliki izazov, podjednako u primorskim kao i kontinentalnim središtima.
U Hrvatskoj se brojni ugostiteljski i smještajni kapaciteti uvelike oslanjaju na usluge praonica, a kako bi mogli neometano poslovati tijekom cijele sezone. Iako ovakvi objekti, koji su se donedavno mogli vidjeti samo u američkim filmovima, postaju sve češća pojava u Hrvatskoj – još uvijek ih nema dovoljno.
U posljednje četiri godine tvrtka od desetak zaposlenika samo u Hrvatskoj sudjelovala je u otvaranju više od 80 objekata – samoposlužnih i uslužnih praonica rublja. Tako su pomogli zapošljavanju preko dvije stotine osoba. Prema njihovim podacima, u 90% slučajeva objekti profitabilno posluju tijekom cijele godine, a od ideje do realizacije potrebno je u prosjeku samo dva mjeseca. Otvoreni su i objekti izvan granica zemlje, a povećati prisutnost na stranim tržištimajedan je od glavnih ciljevaove kompanije.
Svojim klijentima nude besplatne edukacije, pomoć pri apliciranju za sredstva za samozapošljavanje i vode ih korak po korak kroz cijeli proces: od prikupljanja bespovratnih sredstava za pokretanje posla do otvaranja i rada uvlastitim objektima. S druge strane hoteli, kampovi, restorani i ostale veće jedinice, ugradnjom profesionalne opreme dolaze do značajnih ušteda na energentima poput struje i vode. Ušteda na potrošnji struje iznosi 25%, a na vodi čak 44% godišnje- što je financijski opravdani ekološki poželjan poslovni potez.
Zbog napora koji ulažu u edukaciju građana, ali i brojnih kompanija u Hrvatskoj i regiji, kao strateški partner jedne od najvećih svjetskih korporacija LG Electronics, tvrtka Bijeli svijet na nedavno održanom festivalu inovacija u Filipinima osvojila je
Danas se ovaj hrvatski koncept poslovanja doslovno kopira diljem svijeta. Sa svih strana stižu i brojne čestitke za kvalitetno razrađene metode koje pomažu uočuvanju poslovanja i stvaranju novih radnih mjesta, a koje su u
Pozitivna iskustva onih koji su se u Hrvatskoj već odlučili na ovaj poslovni potez pogledajte u videu:https://www.youtube.com/watch?v=N8NjbZblp5k&t=5s