Treće izdanje

Dani e-učenja Sveučilišta u Rijeci o virtualnoj i proširenoj stvarnosti u visokom obrazovanju

Ingrid Šestan Kučić

Foto Mateo Levak

Foto Mateo Levak

Dani e-učenja posvećeni su razmjeni ideja, iskustava i dobrih praksi među nastavnicima i studentima



“Virtualna i proširena stvarnost u visokom obrazovanju” glavna je tema danas održanih trećih Dana e-učenja Sveučilišta u Rijeci.


Riječ je o skupu čiji je cilj potaknuti inovacije u obrazovanju i stvoriti zajednicu nastavnika spremnih na unaprjeđenje kvalitete visokog obrazovanja uz pomoć naprednih tehnologija.





Dani e-učenja posvećeni su razmjeni ideja, iskustava i dobrih praksi među nastavnicima i studentima, a sve s ciljem poboljšanja nastavnog procesa putem ili uz pomoć digitalnih tehnologija.


S obzirom da virtualna i proširena stvarnost pred visoko obrazovanje stavljaju brojne mogućnosti na današnjem je skupu naglašeno da je važno potaknuti raspravu o tome na koji način iskoristiti brojne napredne mogućnosti virtualne i proširene stvarnosti u formalnim i neformalnim obrazovnim scenarijima.



Sveučilište u Rijeci prvo je u Hrvatskoj definiralo strategiju uvođenja e-učenja još 2006. godine, a ciljevi koji ranijih godina definirali jednako su bitni i danas: uključiti nove ciljne skupine studenata, pružiti kvalitetno obrazovanje, razviti vještine cjeloživotnog učenja.


Na to su na današnjem otvorenju skupa podsjetile i prorektorica za digitalizaciju i razvoj prof. dr. Senka Maćešić te prorektorica za studije, studente i osiguravanje kvalitete prof. dr. Marta Žuvić.



Skup je otvorio i doc. dr. Tomislav Jurkić, predsjednik Povjerenstva za online učenje Sveučilišta u Rijeci, a održan je i okrugli stol na kojem su razmotrena očekivanja, prednosti, nedostatci te trenutno stanje u korištenju virtualne i proširene stvarnosti u području visokog obrazovanja.



Naime, virtualna stvarnost sa svojim obilježjima računalo generiranog prostora te mogućnošću određene razine uronjenosti u digitalno okruženje nudi veliku prednost u procesima učenja i poučavanja u odnosu na klasične načine.