Bravarija Ivanić

Zagrebačka tvrtka razvila dvostruko jaču mobilnu solarnu punionicu vozila

Hina

Foto: iStock

Foto: iStock



ZAGREB – Nakon što je početkom godine predstavila prvu mobilnu autonomnu solarnu punionicu električnih vozila u EU, zagrebačka tvrtka Bravarija Ivanić u srijedu je izvijestila kako je u samo četiri mjeseca razvila dvostruko jaču mobilnu solarnu punionicu električnih vozila, SoltiQ 2.0.


“Od lansiranja prototipa pred poslovnom i investicijskom zajednicom u veljači, u samo četiri mjeseca naši mladi inženjeri uspjeli su razviti gotovo dvostruko snažniju mobilnu autonomnu solarnu punionicu električnih vozila. SoltiQ 2.0 danas može puniti bilo kakvo električno vozilo snagom 10kW, dok smo maksimalnu pohranjenu energiju u baterijama digli na zavidnih 57.6 kWh“, istaknuo je idejni tvorac prve mobilne autonomne solarne punionice u EU i direktor Bravarije Ivanić.
S inženjerskim nadogradnjama i manjim preinakama u dizajnu, danas jedan puni SoltiQ može u šest sati napuniti 100 posto baterije prosječnog E-automobila, odnosno 50 E-bicikala ili 20 E-skutera, što mu daje značajnu dodanu vrijednost na tržištu električne infrastrukture, koje i dalje kronično nedostaje diljem svijeta, navodi se u priopćenju.
Ivanić je rekao kako je ponosan na hrvatsku pamet i njihove inženjere koji su se uhvatili u koštac s rješavanjem najveće i najteže globalne prepreke u zelenoj tranziciji, a to je i dalje manjak punionica i infrastrukture. “Kada bi takav izazov bio preskočen i efikasno riješen, zasigurno bi sve više vozača razmišljalo o električnim vozilima i održivoj energiji”, rekao je.
Također je istaknuo kako je pred njima “osvajanje stranih tržišta, nove inovacije, ali i privlačenje novih investicija”.
Osim snage punjenja, novost je i AI kamera koja je zadužena za dodatnu sigurnost same konstrukcije, kao i senzori meteostanice koji daju uvid o vremenskim prilikama ili nepogodama. Sama konstrukcija mobilne solarne punionice, rađena je tako da izdrži udare vjetra od 150 kilometara na sat i 50 kilograma snijega po kvadratnom metru, a teška je oko 2.000 kilograma, sa svim baterijama i solarima. Za instalaciju je bitno samo da mjesto na kojem će se postavljati ima sunca i tvrdo tlo, a veličine je standardnog parkirnog mjesta, navodi se u priopćenju.