Bitka za mlade

Zuckerberg želi privući generaciju Z i sprema velike promjene za Facebook. One se neće svima svidjeti

T.I.

Reuters

Reuters

Neki analitičari mišljenja su kako bi Metin plan da Facebook postane dovoljno cool za generaciju Z ovaj put mogao i - uspjeti



Facebook je već godinama na glasu kao društvena mreža za stariju generaciju, a tinejdžeri o njemu mahom razmišljaju kao o nečemu što koriste njihove mame ili bake. Lanjsko istraživanje pokazalo je kako ga koristi još svega trećina tinejdžera u dobi od 13 do 17 godina – 2014. brojka je bila oko 71 posto.


Meta sad ima plan kako se pokušati izboriti za pripadnike generacije Z, a osvajanje mladih vrti se oko dva elementa.


Prvi je vezan na više reelsa i drugog preporučenog sadržaja u feedu, umjesto postova od prijatelja. Dakle, gledat ćemo više sadržaja od ljudi koje ne pratimo, što je slična taktika kojom se u posljednjih godinu dana služi i Instagram. 




Drugi dio plana odnosi se na forsiranje već postojećih sadržaja kao što su Marketplace, Facebook Dating, Groups i Events. 


Iz Mete su priopćili kako im ciljana skupina nisu tinejdžeri, već mlađe odrasle osobe. Kao primjer je uzeta 22-godišnja osoba koja je upravo završila fakultet i doselila se u novi grad. Taj bi prototip korisnika mogao putem Facebooka i njegovog Marketplacea jeftino opremiti svoj stan, potom se pridružiti lokalnim grupama (Groups) i otkriti sadržaje u novom gradu (Events), a također koristiti i Facebook Dating.


Neki analitičari mišljenja su kako bi Metin plan da Facebook postane dovoljno cool za generaciju Z ovaj put doista mogao i – uspjeti.