Foto: iStock
Iako TikTok zadaje veliku glavobolju Instagramu i dalje uspijevaju ostati korak ispred njega, barem zasad. Kineska je društvena mreža još u rujnu ove godine prešla milijardu mjesečno aktivnih korisnika
povezane vijesti
Čini se da da za Instagram vrijedi ona uzrečica da i loša reklama može biti dobra reklama. Unatoč brojnim optužbama da je štetan za djecu i tinejdžere, izgleda da Instagram ne prestaje nizati impresivne brojke. Naime, anonimni zaposlenici tvrtke otkrili su za CBNC da je platforma dostigla čak dvije milijarde mjesečno aktivnih korisnika što znači da je za samo tri godine udvostručila svoju korisničku bazu.
Prema navodima anonimnih izvora Instagram je prešao tu brojku otprilike tjedan dana prije odluke da Facebook promijeni ime u Meta. Pretpostavlja se da vjerojatno neće objaviti svoju korisničku bazu, dijelom zbog afera koje posljednjih mjeseci kruže, ali i činjenice da im to nije uobičajena praksa. Za prvu milijardu Instagramu je trebalo osam godina.
Unatoč impresivnim brojkama, kako se ističe u izvješću, uspjeh platforme društvenih medija u brojkama može zapravo biti prokletstvo koliko i blagoslov. Općenito, Meta je već bila na udaru kritika američkih regulatora zbog svog ogromnog tržišnog udjela u industriji, a negativnosti je sada pojačano nedavno curenje dokumenata koji pokazuju da je Instagram znao da ima štetne učinke na mentalno zdravlje tinejdžera, ali su vodeći ljudi tvrtke odlučili ne poduzeti ništa po tom pitanju.
S obzirom da su se ove optužbe pojavile od zviždača i bivše zaposlenice Facebooka Frances Haugen, kongresni odbori održali su niz saslušanja kako bi raspravljali o negativnom utjecaju društvenih medija na mlade, a brojni senatori su čak usporedili Metine prakse koje izazivaju ovisnost s onima najvećih „igrača“ iz svijeta duhanske industrije.
Iako TikTok zadaje veliku glavobolju Instagramu i dalje uspijevaju ostati korak ispred njega, barem zasad. Kineska je društvena mreža još u rujnu ove godine prešla milijardu mjesečno aktivnih korisnika, svega tri godine nakon što je postala dostupna svima. Međutim, izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg, odlučio je napraviti svojevrsnu kopiju TikToka, Instagram Reels, sa svrhom da potakne stare na ostanak te privuče barem neke nove korisnike u dobi između 18 i 29 godina na platformu.