Foto: Xiaomi
Jedan od glavnih razloga povijesnog uspjeha Xiaomija je više od 300% porasta prodaje u Latinskoj Americi, zajedno s rastom od 150% u Africi. U usporedbi sa Samsungom i Apple uređajima, Xiaomi nudi proizvode koji u prosjeku koštaju od 40 do 75 posto manje
povezane vijesti
- Tužba protiv Applea. Radnik tvrdi da je morao instalirati softver kojim mu prate čak i privatne galerije slika
- Apple lansira novi tablet koji će se u radu oslanjati na umjetnu inteligenciju
- Iako kaska za konkurencijom po pitanju uvođenja umjetne inteligencije, iza Applea je kvartal obilježen rastom prihoda
Kineska tehnološka tvrtka Xiaomi nadmašila je Apple i po prvi put zauzela drugo mjesto na globalnoj ljestvici isporuka pametnih telefona tijekom drugog tromjesečja (travanj-lipanj) 2021. godine, pokazuje istraživanje Canalysa, analitičke tvrtke za praćenje globalnog tehnološkog tržišta.
Ukupne isporuke pametnih telefona porasle su 12 posto u prošlom tromjesečju, a Samsung je zadržao vodeću poziciju s 19 posto globalnih isporuka s time da je zabilježio godišnji rast prodaje od 15 posto. Apple je pak imao rast prodaje od samo 1 posto, i činio 14 posto tržišnog udjela, dok je Xiaomi imao rast prodaje od čak 83 posto što mu je u prošlom tromjesečju donijelo 17 posto globalnog tržišnog udjela. Oppo i Vivo vode mrtvu utrku za četvrto i peto mjesto sa po 10% tržišnog udjela s godišnjim povećanjem prodaje od 28, odnosno 27 posto.
Prema istraživanju, jedan od glavnih razloga povijesnog uspjeha Xiaomija je više od 300% porasta prodaje u Latinskoj Americi, zajedno s rastom od 150% u Africi. U usporedbi sa Samsungom i Apple uređajima, Xiaomi nudi proizvode koji u prosjeku koštaju od 40 do 75 posto manje, pa postaju popularniji u zemljama u razvoju.
Unatoč nešto lošijem kvartalu, Apple je i dalje u dobroj poziciji. Morgan Stanley i JP Morgan nedavno su povisili svoje cjenovne ciljeve za AAPL (Apple Inc.) jer vjeruju da će iPhone 13, čije se predstavljanje očekuje ove jeseni, snažno nastaviti trend dobre prodaje iPhonea 12. Nedavno istraživanje Consumer Intelligence Research Partners pokazuje da se 63% američke prodaje iPhonea u trećem kvartalu 2021. godine odnosio na model 12.