Rast striming servisa

Unatoč teškim kontroverzama zadnjih mjeseci, Spotify i dalje povećava broj pretplatnika i prihod

T.I.

Foto: Reuters

Foto: Reuters

Njihovi rezultati u drugom tromjesečju nadmašili su očekivanja analitičara, pa je broj aktivnih korisnika Spotifyja  na mjesečnoj bazi skočio na 433 milijuna, što je zamjetno više od predviđenih 428 milijuna



Iako su iza Spotifyja neki teški mjeseci prepuni kontroverzi, optužbi da preko svojih brojnih podcasta, posebice s onog popularnog Joea Rogana, odašilju teorije zavjere i rasističke poruke, da se bogate na račun sadržaja glazbenika koji od njih dobivaju mrvice, čini se da najvećem striming glazbenom servisu ide sve bolje.


Naime, njihovi rezultati u drugom tromjesečju nadmašili su očekivanja analitičara, pa je broj aktivnih korisnika Spotifyja  na mjesečnoj bazi skočio na 433 milijuna, što je zamjetno više od predviđenih 428 milijuna.


Za one koji to još ne znaju, Spotify je spretna kombinacija besplatnog servisa za slušanje glazbe i ostalih audio sadržaja (ako želite da vam playliste prekidaju reklame) i plaćenog premium servisa kad je dozvoljen širi pristup sadržaju koji usput ne prekidaju reklame.




Spotify je upravo u ovom drugom segmentu postigao veliki napredak u drugom kvartalu, jer im je plaćena pretplata sadržaja poskočila za 14 posto. Sad Spotify ima 188 milijuna pretplatnika. S obzirom da je mjesečna pretplata 10 dolara, odnosno 6 eura u Europi (dakle i u Hrvatskoj), nije teško zbrojati o kojim se tu milijardama mjesečno radi.


Isto tako, i prihod od reklama za „uvjeravanje“ korisnika koji servis koriste besplatno, porastao je za krupnih 31 posto.


Ipak, u ukupnom prihodu Spotifyja reklame i dalje igraju manju ulogu, tek 13 posto prihoda stiže od oglašavanja.


Nakon ovih obećavajućih rezultata, švedska firma očekuje da će u tekućem kvartalu još rasti. Konkretno, predviđa se da će broj korisnica s plaćenom pretplatnom porasti sa 188 na 194 milijuna pretplatnika, a da će prihod s 2,9 milijardi eura porasti na tri.