Foto: Pixabay
Kao i drugim društvenim mrežama, ni TikToku pandemija koronavirusa nije odmogla, već upravo suprotno. Situacije ograničenog kretanja, lockdowna, zatvaranja škola snažno je potaknula pridruživanje novih korisnika među mlađom populacijom
povezane vijesti
Društvena mreža stvaranje, dijeljenje i pronalaženje kratkih videozapisa TikTok koju uglavnom mladi ljudi (60 posto korisnika u SAD je mlađe od 24 godine), koriste kao način izražavanja, pjevanjem, plesom, šalama…., i dalje proširuje svoju bazu korisnika.
Jučer su iz TikToka objavili da su prešli milijardu aktivnih korisnika, što je 300 milijuna više negoli u srpnju 2020. kad su se iz TikToka posljednji put pohvalili brojem korisnika.
TikTok nije dugo na tržištu, samo četiri godine, ali ova društvena mreža u vlasništvu kineske tehnološke grupacije ByteDance nezaustavljivo raste i osvaja mlade širom svijeta.
Kao i drugim društvenim mrežama, ni TikToku pandemija koronavirusa nije odmogla, već upravo suprotno. Situacije ograničenog kretanja, lockdowna, zatvaranja škola snažno je potaknula pridruživanje novih korisnika među mlađom populacijom.
Iako je u početku popularnost stekla činjenicom da objavljeni video ne može biti dulji od 15 sekundi što je očito potaknulo kreativnost mladih i stvorilo neke nove teen TikTok zvijezde, proširenje ponude na video isječke do 3 minute ovog srpnja pokazalo je ambiciju da TikTok malo pomalo pokušava ući na teren neprikosnovenom YouTubeu, koji ima preko 2 milijarde aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi.
Nije trebalo dugo čekati na odgovor, YouTube, odnosno Google kao vlasnik lansirali su uslugu, odnosno platformu YouTube Shorts kako bi se s TikTokom borili za mlađu publiku koju ne zanimaju koncerti Pink Floyda od tri sata, već što ima za otplesati ili otpjevati u nekoliko desetina sekundi imaju njihovi vršnjaci.