
Foto: Pixabay
Kao i drugim društvenim mrežama, ni TikToku pandemija koronavirusa nije odmogla, već upravo suprotno. Situacije ograničenog kretanja, lockdowna, zatvaranja škola snažno je potaknula pridruživanje novih korisnika među mlađom populacijom
povezane vijesti
- Policija istražuje dvije prijevare u PGŽ-u: nedjelima oštećeni 51-godišnjak s Krka i 39-godišnjak iz Crikvenice
- Gotovo polovina Hrvata mlađih od 30 godina informira se isključivo putem – društvenih mreža. Evo što ih najviše brine
- Prevaren prilikom kupnje automobila iz inozemstva. Vjerujući u istinitost navoda lažnog brokera uplatio novac
Društvena mreža stvaranje, dijeljenje i pronalaženje kratkih videozapisa TikTok koju uglavnom mladi ljudi (60 posto korisnika u SAD je mlađe od 24 godine), koriste kao način izražavanja, pjevanjem, plesom, šalama…., i dalje proširuje svoju bazu korisnika.
Jučer su iz TikToka objavili da su prešli milijardu aktivnih korisnika, što je 300 milijuna više negoli u srpnju 2020. kad su se iz TikToka posljednji put pohvalili brojem korisnika.
TikTok nije dugo na tržištu, samo četiri godine, ali ova društvena mreža u vlasništvu kineske tehnološke grupacije ByteDance nezaustavljivo raste i osvaja mlade širom svijeta.
Kao i drugim društvenim mrežama, ni TikToku pandemija koronavirusa nije odmogla, već upravo suprotno. Situacije ograničenog kretanja, lockdowna, zatvaranja škola snažno je potaknula pridruživanje novih korisnika među mlađom populacijom.
Iako je u početku popularnost stekla činjenicom da objavljeni video ne može biti dulji od 15 sekundi što je očito potaknulo kreativnost mladih i stvorilo neke nove teen TikTok zvijezde, proširenje ponude na video isječke do 3 minute ovog srpnja pokazalo je ambiciju da TikTok malo pomalo pokušava ući na teren neprikosnovenom YouTubeu, koji ima preko 2 milijarde aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi.
Nije trebalo dugo čekati na odgovor, YouTube, odnosno Google kao vlasnik lansirali su uslugu, odnosno platformu YouTube Shorts kako bi se s TikTokom borili za mlađu publiku koju ne zanimaju koncerti Pink Floyda od tri sata, već što ima za otplesati ili otpjevati u nekoliko desetina sekundi imaju njihovi vršnjaci.