Foto: iStock
povezane vijesti
Netflix je u zadnjem tromjesječju prošle godine dobio rekordnih 19 milijuna novih pretplatnika, što se povezuje s novim nastavkom hit serije “Squid Game” i prijenosom uživo sportskih događaja poput boksačkog meča između Mikea Tysona i Jakea Paula.
Ovo povećanje znači da je Netflix godinu završio s ukupno 301 milijunom pretplatnika, što je 15 posto više u odnosu na prethodnu godinu i čak osam milijuna više negoli je prethodno procijenio Wall Street. To je za sobom povuklo i povećanje vrijednosti dionica Netflixa za 14 posto.
Loša je vijest najava podizanja cijena pretplate streaming servisa, zasad u SAD-u, Kanadi, Portugalu i Argentini. Najpopularniji pricing plan u SAD-u poskupljuje za 2 i pol dolara, a najjeftinija verzija za jedan dolar.
Pionir streaminga je u zadnjem dijelu godine napravio veliki bum ulaskom na tržište sportskih događaja, a spomenuti boksački meč Tysona i Paula uživo je gledalo čak 65 milijuna ljudi. Na Božić je emitirao dvije utakmice Nacionalne nogometne lige, od kojih je jedna imala Beyoncé kao izvođačicu u poluvremenu. Svaka od tih utakmica privukla je prosječno 24 milijuna gledatelja.
Nova sezona serije “Squid Game” je samo u prvom tjednu, pak, dosegnula rekordnih 68 milijuna pregleda.
Prihod Netflixa je u četvrtom tromjesječju iznosio 10,2 milijarde dolara, a planirani prihodi za 2024. su nadmašeni za čak 500 milijuna dolara. Zarada po dionici je došla na 4.27 dolara u odnosu na 2,11 dolara prije godinu dana.
“U 2025. ulazimo sa snažnim zamahom, završavajući godinu s rekordnim neto povećanjem pretplatnika i ponovno ubrzanim rastom”, napisala je tvrtka u pismu dioničarima.