Streaming div

Netflix nastavlja snažno rasti. Loša je vijest što vjerojatno dolazi do novog poskupljenja pretplate

T.I.

iStock

iStock



Netflix je u prvom kvartalu 2025. godine nadmašio sva očekivanja Wall Streeta, zabilježivši prihod od čak 10,54 milijarde dolara. Zarada po dionici iznosila je 6,61 dolar, također iznad očekivanja koja su bila 5,71 dolar.


Kompanija je zabilježila rast prihoda od 13% u odnosu na isti period prošle godine, a operativna dobit porasla je za 27%. Netflix je istaknuo da su prihodi i operativni rezultati premašili i njihove vlastite prognoze zahvaljujući nešto višim prihodima od pretplata i oglašavanja. Iako prihodi od oglašavanja još uvijek čine manji dio ukupnih prihoda, njihov udio brzo raste, a paket s oglasima čini oko 55% novih pretplata u regijama gdje je dostupan.


Netflix trenutno ima preko 300 milijuna pretplatnika širom svijeta, a popularnost su posebno povećale niže cijene pretplate s oglasima uvedene krajem 2022. godine.




Izvršni direktor Greg Peters izrazio je optimizam glede otpornosti Netflixa na moguće ekonomske izazove, uključujući neizvjesnosti povezane s tarifama i ekonomskom politikom Donalda Trumpa. Peters je naglasio da nisu primijećene značajne promjene u ponašanju korisnika, što umiruje tržište i potvrđuje da potražnja za uslugama ostaje snažna.


Netflix je za drugi kvartal 2025. godine najavio prihod od 11,04 milijarde dolara, dok analitičari pretpostavljaju da će biti 10,9 milijardi dolara. Za cijelu godinu predviđa se prihod između 43,5 i 44,5 milijardi dolara uz rast broja pretplatnika, povećanje cijena i značajan rast prihoda od oglašavanja.


Popularni naslovi poput serije „Adolescence“, trilera „Zero Day“ i reality showa „Temptation Island“ dodatno su doprinijeli uspjehu platforme u prvom kvartalu. Analitičari smatraju da će Netflix, zahvaljujući širokom izboru sadržaja i snažnoj tržišnoj poziciji, biti otporan na moguće recesijske pritiske i da će korisnici u slučaju štednje vjerojatno prije preći na jeftinije pakete nego otkazati pretplatu.


Dionice Netflixa od početka godine rasle su oko 9 posto.