Nezaustavljiv rast

Netflix na putu da dostigne rekordnu cijenu dionice. Evo i zašto

T.I.

Foto: iStock

Foto: iStock

Na zatvaranju burzi jučer Netflixova dionica je dosegla vrijednost od 685 dolara što je samo šest dolara manje od najviše vrijednosti u "COVID" studenom 2021. godine



Iz sasvim razumljivih razloga dionica Netflixa svoju je najvišu vrijednost postigla na vrhuncu COVID krize. Pandemija je zatvorila ljude u kuće i sve što je imalo veze sa poslom i zabavom, a da se ne napušta obiteljski dom, naglo je dobilo na cijeni.


Nešto manje od tri godine kasnije, Netflix je na putu da obori rekord cijene dionice, ali ovaj put zahvaljujući pametnoj poslovnoj strategiji i potezima koji privlače nove korisnike. Na zatvaranju burzi jučer Netflixova dionica je dosegla vrijednost od 685 dolara što je samo šest dolara manje od najviše vrijednosti u spomenutom studenom 2021. godine.


Kod Netflixa očito nema zasićenja publike, u svibnju je se broj aktivnih mjesečnih pretplatnika globalno popeo na 40 milijuna, što je džinovski korak unaprijed u samo šest mjeseci, jer je broj aktivnih korisnika prošlog studenog iznosio „tek“ 15 milijuna. Izgleda da se isplatio riskantni korak poskupljenja pretplate koja ne uključuje prekidanje programa reklamama. Istovremeno, postignut je cilj da se privuku pretplatnici koji će platiti manje, a tvrtka će svejedno imati koristi od naplate raklama koje se vrte na Netflixu.




Dionica Netflixa ne skače samo zbog recentnog porasta brojki na proširenju klasičnog sadržaja serija i filmova. U tvrtki postaju sve inovativniji, pa optimizam ulagača raste i zato jer se Netflix počeo aktivnije baviti programima koje je dosad pokrivala klasična televizija. Prije svega misli se tu na prijenose događaja uživo, ponajprije sportskih. Potpisan je trogodišnji ugovor s NFL-om za prijenos nekih utakmica, odnosno ostvarena su prava za live striming božićnih utakmica NFL-a. Također, potpisan je i dugoročni ugovor s promocijskom kompanijom WWE koja pod sobom ima natjecanja u Americi popularnog wrestlinga. Američki kečeri na male ekrane preko Netflixa uživo stižu uskoro, 2025. godine.