Foto Reuters
"Plava kvačica" uz ime označava verificirani račun, a obično ju koriste u javnosti dobro poznate osobe. Trenutno je besplatna
povezane vijesti
Elon Musk je rekao da će Twitter naplaćivati 8 dolara mjesečno korisnicima Twittera koji žele “plavu kvačicu” uz svoje ime koja označava verificirani račun.
Naknada za privilegije plave kvačice izazvala je skepticizam nakon izvornih izvješća u kojima se navodi da bi naknada mogla iznositi 20 dolara mjesečno.
Kao dio promjena nakon preuzimanja društvenog medija vrijednog 44 milijarde dolara, Musk je rekao da je “ključno poraziti neželjene poruke/prijevaru”, prenosi BBC.
“Snaga narodu”
Plava kvačica pored korisničkog imena – obično za poznate osobe – trenutno je besplatna.
— Elon Musk (@elonmusk) November 1, 2022
Taj bi potez mogao otežati identificiranje pouzdanih izvora, kažu kritičari.
Musk, najbogatiji čovjek na svijetu, dodao je da će plaćeni korisnici imati prioritet u odgovorima i pretragama, kao i upola manje reklama.
“Snaga narodu! Plavo za 8 dolara mjesečno”, rekao je milijarder na Twitteru, kritizirajući staru metodu provjere s plavim kvačicama kao “sustav gospodara i seljaka”.
Twitter’s current lords & peasants system for who has or doesn’t have a blue checkmark is bullshit.
Power to the people! Blue for $8/month.
— Elon Musk (@elonmusk) November 1, 2022
Nije jasno zašto misli da bi se “narod” trebao osjećati “snažno” ako sad plaća 8 dolara mjesečno za nešto što je bilo besplatno.
Razgovor ugodni s Kingom
Učinio je to nakon što su mnogi na platformi ponovili izjavu autora Stephena Kinga, kao odgovor na izvješća o promjenama napisao da bi Twitter umjesto da njemu naplaćuju 20 dolara mjesečno, “trebao platiti meni”.
Musk je odgovorio Kingu, “a što ako je cijena 8 dolara?”, dodajući: “Moramo nekako platiti račune!”
We need to pay the bills somehow! Twitter cannot rely entirely on advertisers. How about $8?
— Elon Musk (@elonmusk) November 1, 2022
Bivša Twitterova metoda provjere korisnika za plavu kvačicu uključivala je kratki online obrazac za prijavu, a bila je rezervirana za one čiji su identiteti bili meta lažnog predstavljanja, poput slavnih osoba, političara i novinara.
Tvrtka je uvela sustav 2009. godine, nakon što se suočila s tužbom koja ju je optuživala da nije učinila dovoljno da spriječi lažne račune.
Veliki izazovi
Musk se suočava s velikim izazovom dok radi na reviziji poslovanja Twittera, koji godinama nije ostvario dobit.
There will be a secondary tag below the name for someone who is a public figure, which is already the case for politicians
— Elon Musk (@elonmusk) November 1, 2022
Rekao je da želi smanjiti ovisnost Twittera o oglašavanju, iako su neke tvrtke postale zabrinute zbog oglašavanja na stranici pod njegovim vodstvom.
General Motors – konkurent Muskove tvrtke za proizvodnju električnih automobila Tesla – rekao je prošli tjedan da obustavlja oglašavanje na stranici.
U međuvremenu, u ponedjeljak, jedna od najvećih svjetskih kompanija za oglašavanje, IPG, savjetovala je svojim klijentima da obustave oglase na Twitteru na tjedan dana, navodeći potrebu za više jasnoće u vezi s planovima Twittera da osiguraju “povjerenje i sigurnost” na platformi.
Neki od najvećih svjetskih brendova IPG-u daju milijarde funti godišnje za podnošenje marketinških proračuna.