Podaci

Huawei i Xiaomi nadmašili Apple na velikom kineskom “festivalu shoppinga”

Portal Novi list, Hina

Ilustracija / Foto Emica Elvedji/PIXSELL

Ilustracija / Foto Emica Elvedji/PIXSELL



Apple je na kineskom ‘festivalu shoppinga’ prodao manje mobitela nego lani, za razliku od domaćih konkurenata Huaweija i Xiaomija koji su bilježili snažan rast prodaje, pokazuju podaci Counterpoint Researcha.


Od 30. listopada do 12 studenoga Apple je prodao četiri posto manje mobitela nego lani, objavila je u četvrtak istraživačka konzultantska kuća.


Prodaja Huaweijevih i Xiaomijevih mobitela poskočila je pak za 66 odnosno za 28 posto, izračunali su u Counterpoint Researchu.




Zahvaljujući snažnoj potražnji za Huaweijevim i Xiaomijevim aparatima prodaja kineskih mobitela porasla je u tom razdoblju za pet posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.


Najniža je cijena Appleovog najnovijeg modela iPhone 15 iznosila 5.999 juana (832 dolara). Huaweijev Mate 60 mogao se pak kupiti već za 5.499 juana (763 dolara), a Xiaomijev Mi 14 za 3.999 juana (555 dolara).


Huawei, Apple i Xiaomi nisu odmah odgovorili na upit Reutersa da komentiraju podatke Counter Researcha.


Od prošle godine kineske platforme za internetsku trgovinu, poput Alibabe i JD.coma, ne objavljuju podatke o prodaji tijekom Dana samaca.


JD.com je ipak naveo da je vrijednost transakcija Appleovih proizvoda na njihovoj platformi u tom razdoblju premašila 10 milijardi juana (1,39 milijarde dolara).


Analitičari smatraju da je kinesko tržište pametnih telefona na pragu oporavka i istraživačka tvrtka IDC očekuje rast prodaje u četvrtom tromjesečju u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, nakon kontinuiranog pada isporuka od početka 2021. godine.