Rekordni rezultati

Facebookom se aktivno koristi čak 40 posto svjetske populacije. Pad korisnika se bilježi jedino u Europi

T.I.

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

Iako se čini da Facebook gubi popularnost, i da posebno među mladima više nije „in“, rezultati na svjetskoj razini sugeriraju drugačije



Čak 40 posto svjetske populacije, odnosno 3 milijarde ljudi, aktivno je na mjesečnoj razini na Facebooku zaključno s 30. lipnja, objavljeno je prilikom današnje prezentacije poslovnih rezultata u drugom kvartalu Mete.


Iako se čini da Facebook gubi popularnost, i da posebno među mladima više nije „in“, rezultati na svjetskoj razini sugeriraju drugačije. Naime, u odnosu na drugi kvartal prošle godine, broj aktivnih mjesečnih korisnika povećao se za 6 posto, i to je već četvrti kvartal zaredom da se bilježi rast.


Doduše, ovakav rezultat nije posljedica rasta u Sjevernoj Americi, većina novih korisnika dolazi iz ostatka svijeta isključujući Europu.




U Europi je osjećaj da Facebook više nije „in“ ispravan, dok je čak i u SAD-u i Kanadi Facebook ima milijun aktivnih mjesečnih korisnika više, u Europi ih je imao dva milijuna manje.


Meta i dalje pojačava svoju dominaciju u području društvenih mreža, kad se zbroje Faceboook, Instagram, WhatsApp, Messenger i novopridošli Threads, Meta se može pohvaliti s najvećim brojem aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi u svojoj povijesti, čak 3,9 milijardi.


Threads, aplikacija kojom Meta radi konkurenciju Muskovom Twitteru, startala je iznad očekivanja. U samo prvih pet dana postojanja privukla je 100 milijuna korisnika što je priličan uspjeh ako se zna da ih je Twiter u 17 godina postojanja skupio 450 milijuna. A moglo bi biti i gore po nekad cijenjenu društvenu mrežu “za odrasle” koju prate kontroverze otkad ju je preuzeo ekscentrični milijarder Elon Musk. U nizu neobičnih i kontroverznih poteza mnogima nije sjeo ni posljednji, radikalno rebrendiranje Twittera tako da se Twitter više ne zove tako nego X i tako da se odbacuje vizualni zaštitni znak društvene mreže – plava ptičica.