Novi fokus

Facebook kreće u bitku za “izgubljene” mlađe korisnike

T.I.

Mark Zuckerberg navodi da će zbog novih promjena upotreba Facebooka među starijim korisnicima rasti sporije nego što bi to inače bio slučaj, ali bez obzira na to, smatra da je riječ o „ispravnoj odluci“



Kao što je dokazalo i tvrtkino interno istraživanje s početka ove godine, tinejdžeri i mladi sve manje koriste Facebook što je zabrinulo izvršnog direktora tvrtke, Marka Zuckerberga, koji je u posljednjem razgovoru s investitorima najavio da će usmjeravanje Facebooka mlađim korisnicima postati njihova “zvijezda sjevernjača”.


“Toliko je naših usluga uštimano da budu najbolje za većinu ljudi koji ih koriste, a ne posebno za mlade osobe” – rekao je Zuckerberg.


Kako prenosi The Verge, Zuckerberg naglasio da ova promjena neće ostati samo na praznim najavama, već da će se uistinu nešto poduzeti po tom pitanju. Također, navodi da će zbog novih promjena upotreba Facebooka među starijim korisnicima rasti sporije nego što bi to inače bio slučaj, ali bez obzira na to, smatra da je riječ o „ispravnoj odluci“.




Proces promjene tvrtkinog fokusa mogao bi trajati godinama, no Zuckerberg kaže da bi jedan od “hitnijih” pomaka mogao doživjeti Instagram, u svrhu većeg oslanjanja na videozapise i Reels iskustvo. Tvrtka će tako snažno odgovoriti TikToku, za koji Zuckerberg kaže da im je „jedan od najvećih i najučinkovitijih konkurenata“.


Iako se za sada raspravlja o detaljima, jasno je da je Facebook o tome razmišljao i planirao ranije. „Procurjeli“ Facebook dokumenti pokazuju zabrinutost tvrtke zbog smanjenja upotrebe, uz nagli pad koji se predviđa u godinama koje dolaze. Dokumenti također pokazuju ideje koje je Facebook smatrao za povećanje upotrebe među mlađim korisnicima, uključujući preuređene grupe, alate za traženje posla i “feedove raspoloženja”.