Foto: Reuters
Elon Musk je otkrio da je svojevremeno glavni čovjek Applea Tim Cook očito bio vrlo nezainteresiran s obzirom da je odbio uopće sastati se s njim
povezane vijesti
- Analiza. Muskove lažne tvrdnje o izborima na X-u imale su najmanje dvije milijarde pregleda
- Iako kaska za konkurencijom po pitanju uvođenja umjetne inteligencije, iza Applea je kvartal obilježen rastom prihoda
- Apple pustio u opticaj svoje AI alate za vlasnike iPhonea: Imat će ih samo najnoviji telefoni
Komentirajući jučerašnji tvit Reutersa o tome kako Apple (ponovno) ozbiljno radi na razviju vlastitog električnog automobila koji bi mogao uzdrmati konkurenciju novom, jeftinijom i učinkovitijim tehnologijom baterije, Elon Musk je podijelio s javnošću tajnu o tome kako je Apple već odavno mogao imati električni automobil da je htio.
Naime, za vrijeme, kako kaže, „najmračnijeg razdoblja“ programa Modela 3 Tesle, Musk je pristupio glavnom čovjeku Applea Timu Cooku s namjerom da pregovara o mogućnosti da Apple kupi Teslu za desetinu današnje vrijednosti kompanije. Nije teško izračunati koliki je novac bio u pitanju s obzirom da je početkom prosinca Tesla na burzi vrijedila nevjerojatnih 600 milijardi dolara.
During the darkest days of the Model 3 program, I reached out to Tim Cook to discuss the possibility of Apple acquiring Tesla (for 1/10 of our current value). He refused to take the meeting.
— Elon Musk (@elonmusk) December 22, 2020
Elon Musk je otkrio da je Tim Cook očito bio vrlo nezainteresiran, s obzirom da je odbio uopće sastati se s njim. Kako piše MSN, godinama su kuloarima cirkulirale glasine o tome da bi Tesla mogla biti prodana Appleu, a ovo je prvi put da je netko službeno glasinu potvrdio, ali očito je u jednom trenutku postojala jednostrana želja da se to dogodi. Sad više sigurno ne postoji, kad dionice Tesle tijekom 2020. skaču u nebo.
U objavi Reutersa o Appleovu projektu Titan navodi se da cijela priča počiva na revolucionarnoj bateriji koja će koštati manje i trajati duže. Ovo posljednje je možda i točno, no tehnologija „monocell“ baterije na bazi litij-željezovog fosfata baterija koju razvijaju nije nova, ali je stavljena na stranu zbog niskog električnog kapaciteta. Musk je komentirao da on već u svojim automobilima srednjeg dometa koristi litij željezo fosfatne baterije, ali smatra da je monocell baterija „elektrokemijski nemoguća“ stvar jer razvija daleko prenisku maksimalnu voltažu. Isto tako, u priči o Appleovom automobilu spominje se uporaba Lidar tehnologije po kojoj bi uz pomoć instrumenta koji laserskim zrakama mjeri udaljenosti razvio sistem upravljanja uatomobilom bez vozača. Elon Musk je već prije podao da je ta priča čisto gubljenje vremena. Uglavnom, čini se da nije impresioniran najavama da bi Apple mogao postati konkurencija Tesli.