Eco-friendly tuš - tvrtka Infinity Luxury
Najvažniji cilj proizvoda, zapravo i samog poduzeća, jest ukazati na globalni problem potrošnje pitke vode. Konstantan rad našeg R&D tima rezultirao je sustavom za uštedu vode koji kod korištenja naših vanjskih tuševa reducira potrošnju za 75%!
povezane vijesti
Tvrtka Infinity Luxury d.o.o. sa sjedištem u Rijeci bavi se proizvodnjom modernih eco-friendly tuševa. Riječ je o ‘pametnom’ proizvodu koji koristi obnovljive izvore energije, smanjuje potrošnju vode do 50%, znatno poboljšava higijenske uvjete tuširanja i onemogućava prijenos raznoraznih bakterija. Jedan od vlasnika tvrtke Infinity Luxury Stefano Ladavac pojasnio je o kakvoj je inovaciji riječ.
Kako i kada je nastala tvrtka Infinity Luxury?
30. lipnja 2017. godine započela je moja avantura s tvrtkom „Infinity Luxury“. U tom se trenutku posložilo sve kako treba i bilo je pravo vrijeme za skupiti hrabrost i upustiti se u privatan posao. Tada nisam ni približno ovako sve zamišljao, iskreno mislio sam da će sve biti puno lakše i da ću se obogatiti preko noći bez previše muke. Vrlo brzo shvatio sam da to neće biti tako lako, što mi je u jednu ruku iskreno i drago, jer čovjek toliko toga nauči kada se mora snaći u situacijama za koje nikad nije mislio da će ga dočekati. Ponekad je sam put do cilja ljepši nego njegovo ostvarenje.
Kako ste došli na ideju proizvoda?
Nakon završetka studija, u 3. mjesecu 2017. godine zaposlio sam se u hotelu Milenij u Opatiji na recepciji, a još sam prije toga sezonu odrađivao kao student u hotelu Lone u Rovinju. Oba su hotela okarakterizirana 5* i nikako mi nije bilo jasno zašto onda imaju poprilično zastarjele tuševe na bazenu i plaži koji za aktivaciju vode imaju potisni (vremenski) ventil, odnosno zašto ne koriste tuševe koji sprječavaju nepotrebnu potrošnju vode. Nisu ih koristili jer nisu postojali. Većina gostiju koja koristi tuš, nakon tuširanja opere ruke i onda voda teče još nekih desetak sekundi u prazno. Još sam na faksu razmišljao o nekoj inovaciji koja bi smanjila potrošnju vode općenito u kućanstvu, ali nisam imao ideju kako to napraviti za vanjski tuš jer je za to potrebna struja. Tada sam vidio ideju pametne klupe, od Ivana Mrvoša, koje za napajanje koriste solarnu energiju. Tako sam došao do ideje da dizajn tuša bude obrnuto slovo L zato što će na vrhu imati solarne ploče koje će proizvoditi energiju za napajanje sustava aktivacije vode putem senzora pokreta. Na taj smo način dobili ECO-friendly proizvod koji koristi obnovljive izvore energije, smanjuje potrošnju vode do 50%, znatno poboljšava higijenske uvjete tuširanja i onemogućava prijenos raznoraznih bakterija. Kako bi tuš u potpunosti bio drugačiji odlučio sam da vanjska obloga bude od kamena koji mu daje masivnost, čvrstoću, dugotrajnost i eleganciju te je tako i dobio ime ‘Marbella’ – lijepi kamen (eng. marble – mramor(kamen), tal. bella – lijepa).
Koji je krajnji cilj proizvoda, odnosno, firme?
Najvažniji cilj proizvoda, zapravo i samog poduzeća, jest ukazati na globalan problem potrošnje pitke vode. Konstantan rad našeg R&D tima rezultirao je sustavom za uštedu vode koji kod korištenja naših vanjskih tuševa reducira potrošnju za 75%!
Cilj je da postanemo vodeći svjetski brand u proizvodnji vanjskih tuševa, te da s našim proizvodima doprinesemo u očuvanju prirode i prirodnih resursa. Za nas je svaka kap bitna!
Što je revolucionarno u proizvodu?
Niti jedan vanjski tuš do sada nije imao sustav za aktivaciju vode putem senzora pokreta koji ne samo da smanjuje potrošnju vode, već povećava higijenske uvijete tuširanja odnosno smanjuje mogućnost prijenosa bakterija. Samostalno proizvodi energiju putem solarnih panela, a trenutno radimo na usavršavanju prototipa s ekranom putem kojeg će se moći oglašavati i prenositi bitne informacije kupačima za pojedini kraj kojeg posjećuju.
Je li proizvod već lansiran na tržište? Ako da, gdje?
Prije nego smo sam proizvod lansirali na bilo koje tržište morali smo se uvjeriti u njegovu sigurnost, kvalitetu i funkcionalnost. Iz tog smo razloga prvih godinu dana testirali sve moguće pojave na javnim lokacijama i postavili testni primjerak uz jedan bazen. Nakon što se pokazalo da proizvod zadovoljava sve uvjete isti smo lansirali na domaćem tržištu. Prvi kupac našeg pametnog tuša bio je reprezentativac Dejan Lovren kojemu smo instalirali personalizirani tuš uz bazen njegovog hotela Joel u Novalji. Nakon toga počeli smo bilježiti sve bolje rezultate na domaćem tržištu te smo odlučili prezentirati našu inovaciju i na vanjskom tržištu. Prvi parteri su se javili iz Engleske i Italije, a sada naše poslovanje širimo prema Americi i Dubaju. Cilj je da do kraja 2020. godine budemo prisutni na 20-tak tržišta.
Kakve su reakcije na proizvod?
Kao i za svaki proizvod dobivamo pozitivne i negativne reakcije, većina ih je pozitivnih što nas zapravo i motivira da nastavimo u istom smjeru, razvijajući inovacije koje mijenjaju svijet. Najviše pozitivnih komentara dobili smo na račun uštede vode, a nekoliko svjetskih arhitekata pohvalilo je i dizajn tuša. Želimo da naši budući proizvodi budu isto tako revolucionarni, te da na taj način opravdamo očekivanja naših sadašnjih i budućih klijenata i partnera.
Koji su problemi s kojima se susrećete?
U početku smo najviše problema imali oko rješavanja ‘dječjih bolesti’ proizvoda, što je u potpunosti normalno. Svaki novi proizvod prolazi kroz tu fazu samo je bitno da se ti nedostaci adekvatno uklone i da se pronađe bolje rješenje. Uvelike nam je proizvodnju olakšao CNC stroj za rezanje kamena kojeg smo kupili sredstvima Europskih fondova. Trenutno nam minimalan problem predstavlja situacija s novonastalim virusom, koji nam otežava izvoz proizvoda, ali vjerujem kako će se sve to vrlo brzo smiriti te da ćemo nastaviti sa širenjem poslovanja. Na domaćem tržištu nekad problem zna predstavljati cijena proizvoda, ali zato naš tim prodaje i marketinga marljivo radi kako bismo ukazali na sve prednosti naših tuševa koje opravdavaju njihovu cijenu.
Koja je cijena proizvoda odnosno tko vam je ciljana grupa?
Cijenu proizvoda diktira odabir materijala i funkcija, no početna cijena je oko 2000€. Ciljana skupina su nam hotelski lanci, resorti, kampovi, javne plaže i bazeni kojima je zagarantiran povrat investicije s našim sustavom uštede vode te privatni investitori koji uz bazene svojih nekretnina žele imati dizajnerski dodatak kojim će njihove goste sa sigurnošću oduševiti.
Koje su prednosti proizvoda dugoročno gledano?
Dugoročno gledajući velika je prednost proizvoda njegov sustav s uštedom vode, koji našim kupcima omogućava uštedu novca, a svijetu više pitke vode što je i najbitnije. Uz uštedu vode, svakako bih istaknuo dugotrajnost proizvoda jer svaki element proizvoda kojeg ugrađujemo napravljen je od najkvalitetnijih materijala čiji je vijek trajanja u nekim slučajevima duži od 20 godina.