Pod nazivom "911", jednominutna reklama ne prikazuje nikakve krvave detalje - jednostavno čujete tri telefonska razgovora između operatera 911 i ljudi koji su uspjeli upotrijebiti svoj Apple Watch kad su se suočili s naizgled neposrednom smrću
povezane vijesti
- Tužba protiv Applea. Radnik tvrdi da je morao instalirati softver kojim mu prate čak i privatne galerije slika
- Apple lansira novi tablet koji će se u radu oslanjati na umjetnu inteligenciju
- Iako kaska za konkurencijom po pitanju uvođenja umjetne inteligencije, iza Applea je kvartal obilježen rastom prihoda
U novom oglasnom spotu Apple jasno daje do znanja kako bi kupnja njihovog pametnog sata Watch serije 7 od 400 američkih dolara mogla biti pitanje života i smrti, što je s jedne strane briljantan marketing, no istovremeno i vrlo jeziv, pa čak i besraman pokušaj ostvarivanja zarade na (pre)skupom i inače nepotrebnom „gadgetu“.
Pod nazivom “911”, jednominutna reklama ne prikazuje nikakve krvave detalje – jednostavno čujete tri telefonska razgovora između operatera 911 i ljudi koji su uspjeli upotrijebiti svoj Apple Watch kad su se suočili s naizgled neposrednom smrću. Jednoj ženskoj osobi prijeti utapanje nakon automobilske nesreće, farmeru treba pomoć nakon što je sa velike visine pao i slomio nogu, a veslača je vjetar otpuhao na pučinu.
Svaki od njih ima sretan kraj, naravno uz poruku Applea kako su „uz pomoć njihova sata pomoć njihovog sata, Jason, Jim i Amanda spašeni su za nekoliko minuta.” Temeljna poruka je brutalno jasna: da na zapešćima nisu imali ovaj čudesni proizvod koji spašava živote, mogli su umrijeti sami.
Apple je dobro poznat po naručivanju sličnih reklama, koje njihove proizvode prikazuju kao nešto od životne važnosti i potiču ljude da se stave u „cipele“ Amande, Jasona i Jima što realno nije previše teško.
Nema dileme da ima istinitosti u ovakvoj vrsti marketinga jer zaista postoje ljudi koji vjeruju da im je Apple Watch stvarno spasio život i iz tog kuta gledanja 400 dolara je zanemariva cijena. Postoje drugi pametni satovi koji bi teoretski mogli upućivati hitne pozive, ali Apple Watch očigledan izbor, pogotovo ako vjerujete u pouzdanost njegovih funkcija poput detektiranja nepravilnih otkucaja srca, padova ili indikatora stabilnosti hodanja.
Ali to ne mijenja činjenicu da Apple ovakvim reklamama zalazi u zalazeći u sumnjiv i pomalo besraman teritorij licemjernog iskorištavanja ljudske nesreće za promoviranje funkcionalnosti sata. Ugrubo je njihova poruka – kupite sat, spasite si život. A tko si ga ne može priuštiti…