Walmart

Američki maloprodajni div budućnost vidi u oglasima i platformi za digitalnu trgovinu

Portal Novi list, Hina

Foto Reuters

Foto Reuters

Veće marže i snažniji rast bilježe naknade za registraciju drugih prodavača na Walmart.com-u



Prodaja oglasa na internetskoj stranici i naknade za registraciju malih trgovaca na digitalnoj platformi bit će vjerojatno u budućnosti značajniji izvor Walmartovog prihoda, izjavio je financijski direktor John David Rainey.


„Danas veliku većinu prihoda ostvarujemo u fizičkim trgovinama u SAD-u”, rekao je Rainey u utorak na skupu o maloprodaji.


„Za pet godina puno ćemo manje ovisiti o njima u generiranju prihoda nego o drugim dijelovima našeg poslovanja koji bilježe snažniji rast”, naglasio je čelnik Walmarta.




Veće marže i snažniji rast bilježe naknade za registraciju drugih prodavača na Walmart.com-u, udio u prihodu koji Walmart dobiva ako ispuni te narudžbe kupcima i prodaja oglasa, precizirao je Rainey, i s vremenom će promijeniti strukturu naših poslovnih izvješća.


Maloprodajne tvrtke u rasponu od Amazona, preko Targeta i Walmarta do Tesca, agresivno pokušavaju privući velike oglašivače na svoje internetske stranice.


“Što više posjetitelja dolazi na vašu digitalnu platformu, to je više oglašivača spremno trošiti novac”, objasnio je šef Walmarta, dodavši da se marže u oglašavanju obično kreću u rasponu od 70 do 80 posto. Walmartova je pak marža u prošloj godini pala na 24,1 posto.


Walmart Connect robnim markama nudi oglasni prostor u Walmartovim trgovinama u SAD-u i osigurava im pristup podacima o Walmartovim kupcima kako bi njihovi oglasi bili učinkovitiji, čak i na internetskim stranicama i u aplikacijama drugih tvrtki.


Walmart, najveći svjetski maloprodajni trgovac po prihodu, naveliko ulaže i u digitalnu platformu na Walmart.comu na kojoj proizvode nude drugi trgovci. Trenutno je u ponudi više od 400 milijuna proizvoda, kaže Rainey.


“Praktičnost stvarno nailazi na dobar odjek među potrošačima i omogućuje nam (poslovanje) preko distribucijskih točaka, budući da se potrošači s vremenom sve više oslanjaju na internetsku trgovinu. Sve su one jako međusobno povezane”, kazao je Rainey.