Američki softverski div

Microsoft kupuje proizvođača igrice “Call of Duty” za 68 milijardi dolara

Hina

Reuters

Reuters

Softverski div postat će nakon akvizicije treća najveća svjetska kompanija za igrice po prihodima, nakon kineskog Tencenta i japanskog Sonyja.



WASHINGTON – Američki softverski div Microsoft objavio je u utorak da planira kupiti studio Activision Blizzard, koji stoji iza kultnih igrica Call of Duty, Candy Crush i WarCraft, za 68,7 milijardi dolara u gotovini.


Osim igrica, Activision Blizzard prisutan je kroz Major League Gaming i na području esporta.


Dosadašnji izvršni direktor studija Booby Kotick ostat će na toj poziciji i pod Microsoftom i izvještavat će o poslovanju izvršnog direktora Microsoft Gaminga Phila Spencera.




Microsoft očekuje da će akvizicija ubrzati rast njegovog poslovanja s igricama za mobilne uređaje, računala, konzole i u oblaku i da će osigurati osnovne elemente za njegov ulazak u metaverzum.


Softverski div postat će nakon akvizicije treća najveća svjetska kompanija za igrice po prihodima, nakon kineskog Tencenta i japanskog Sonyja.


Očekuju da će kupnju Activision Blizzarda zaključiti u fiskalnoj 2023. godini, koja će im donijeti 30 internih studija za razvoj igara i dodatne mogućnosti za izdavaštvo i produkciju esporta.