DANI KOMUNIKACIJA

Vodeća svjetska stručnjakinja za ekonometriju pažnje stiže na Dane komunikacija u Rovinj

NL Promo

Zaboravite na besmislene impresije i isprazne brojke – 11. izdanje iščekivanoga festivala kreativnosti i marketinga, Dana komunikacija, vraća se u Rovinj u nikad sunčanijem terminu, a nakon prvih festivalskih imena najavljena je i predavačica za čije će se predavanje o pažnji korisnika tražiti mjesto više.

Pažnja korisnika u digitalnom svijetu postaje jedna od najvažnijih, ako ne i najvažnija metrika – a upravo tim povodom na Dane komunikacija u Rovinj stiže jedna od najistaknutijih figura u svijetu oglašavanja: Karen Nelson-Field. Kao svjetski priznata stručnjakinja u području ekonometrije pažnje korisnika, Nelson-Field u svibnju će podijeliti svoje revolucionarne uvide koji mijenjaju način na koji brendovi mjere uspjeh.


Zaboravite na besmislene impresije i isprazne brojke – njezina istraživanja pažnje pretvaraju podatke u rezultate koji zaista imaju težinu te redefiniraju način na koji brendovi mjere svoj utjecaj, dokazujući da se pažnja korisnika može ne samo mjeriti već i strateški pojačati. Za sve koji traže strategije koje doista funkcioniraju njezino predavanje neće biti samo prilika za čuti nešto novo – već prilika za transformaciju vlastita pristupa iz temelja.



The Attention Economy: All Marketers are Wizards (Without the Hat), predavanje koje će održati na glavnoj pozornici Danima komunikacija, bit će prilika da naučite kako pobijediti u borbi za pažnju i natjerati brend da se istakne u prenapučenom digitalnom svijetu. Crpeći inspiraciju iz svoje knjige The Attention Economy: A Category Blueprint, Nelson-Field predstavit će svoju teoriju o pojačavanju pažnje, pružajući uvide koji spajaju kreativnost, podatke i najmoderniju tehnologiju, uključujući umjetnu inteligenciju.



Kao osnivačica i CEO tvrtke Amplified Intelligence, svojim dubinskim razumijevanjem digitalne sfere pruža temelje za transformaciju industrije. Iza nje je najviše objavljenih istraživanja na WARC-u, kao i pokorena pozornica Cannes Lionsa, nakon kojih odgovorno tvrdi: ako možete zadržati nečiju pažnju, moć je u vašim rukama. U svijetu gdje tradicionalni KPI-jevi sve više gube smisao, Nelson-Field brendovima pomaže shvatiti što zaista znači uspjeh te donosi odgovore na ključna pitanja oglašavanja temeljene na neosporivim činjenicama.


Na glavnoj festivalskoj pozornici, na kojoj će se Karen Nelson-Field pridružiti i dosad najavljeni Sophia the Robot, najpoznatija humanoidna AI; kao i Fernando Machado, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru te osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, ovaj će tipično-netipični festival nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija. Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najdražu zajednicu tržišnih komunikacija.



Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.