Stefano Petrović
U SAMO DVIJE GODINE OD PRVOG RIBLJEG STREET FOODA U MURTERU DO ŠESTOG U AMERICI
Zemlja ćevapa i bureka – baš tako ponekad našu zemlju doživljavaju stranci, posebno ako sude po većini fast foodova u hrvatskim gradovima. Takvu je percepciju odlučio promijeniti Stefano Petrović, mladi poduzetnik s Murtera koji je osmislio originalni koncept ribljeg street fooda Fish Delish. Misija brenda je riblje namirnice pripremiti i kombinirati s prilozima i umacima vlastite recepture na originalan i drukčiji način.
„Odlika našeg menija su isključivo riblji proizvodi uz priloge i umake vlastite recepture – riblje burgere i dogove, tople i hladne sendviče, tjestenine, salate, fish and fries i sirovu riblju platu. No primjerice, riblji burgeri nisu mljeveni ni miješani s nikakvim dodacima, već koristimo čiste filete koje režemo na različite načine, a sve kako bismo očuvali punoću okusa ribe. Svako jelo primamljivog je izgleda te ima i svoje kreativno ime, pa ih ne nazivamo burger, sendvič i slično“, otkriva Stefano Petrović.
Uspjeh nije izostao zbog naglaska na kvaliteti namirnica, jednostavnosti pripreme i brzini obrade namirnica te vlastitim receptima. Prvi je restoran Stefano uz pomoć cijele obitelji otvorio u rodnom Murteru u jeku pandemije – u ljetu 2020. godine.
„Mnogi su bili skeptični oko uspjeha ribljeg street fooda međutim uspjeli smo i kad smo vidjeli kako projekt brzo i dobro napreduje odlučili smo zaštititi i franšizirati koncept jer smo već na samom početku zadovoljili većinu franšiznih elemenata. Paralelno smo vodili vlastiti objekt i razvijali franšizni model uzimajući u obzir sve propuste koje smo uočili kako bismo olakšali svim budućim franšizerima i partnerima“, priča Stefano.
U Fish Delishu mislilo se na svaki detalj. Uz ukusnu i originalno pripremljenu hranu, puno se pozornosti dalo postizanju funkcionalnosti u objektu, estetici te stvaranju ugodne atmosfere i dizajna koji će privlačiti već pogledom. Nakon velikog uspjeha murterskog restorana, Petrovići su već sljedeće godine otvorili drugi u Vodicama, a ovog ljeta i najnoviji u zagrebačkom Avenue Mallu. No, od samog je početka Stefanova ideja bila ponuda franšiza zainteresiranim poduzetnicima diljem zemlje, a kasnije i u inozemstvu.
„Ovakav način poslovanja je vrlo pogodan jer primatelj franšize u ruke dobiva već gotov proizvod koji jako dobro funkcionira. Ne treba razmišljati o tome kako će izvesti poslovni pothvat, zato jer od početka dobiva sva potrebna znanja vezana uz svaki pojedini korak kojeg će tijekom poslovanja susresti. Također, primatelj franšize dobiva podršku i pomoć s naše strane od samog početka, dakle od odabira lokacije, povezivanja s izvođačima radova, edukacije i otvaranja objekta do povezivanja s dobavljačima namirnica i daljnje pomoći tijekom poslovanja“, ističe Stefano.
Dobru su ponudu već ovog ljeta prepoznala dvojica poduzetnika koji su otvorili franšizne objekte u Makarskoj i Bolu na Braču. „Oduševljen sam prvom sezonom i ne mogu dočekati ponovno otvaranje koje planiramo za 1. svibnja. Dosad sam se tek rubno bavio ugostiteljstvom, tj. imao sam štand s ribljom hranom na Ribarskim večerima u Bolu, no kad sam vidio oglas s ponudom Fish Delisha, nisam puno dvojio. Uz Stefanovu pomoć je i realizacija projekta bila brza, no zbog ishodovanja raznih dozvola, uspjeli smo otvoriti tek polovicom srpnja. Već treći dan imali smo užasno puno posla i zadovoljni gosti su se vraćali“, kaže Goran Jekić, primatelj franšize u Bolu.
Na raspolaganju mu je bio cijeli know how, kao i opcija nabave svih namirnica na jednom mjestu. „Tim Fish Delisha pratio nas je cijelo vrijeme. Dobili smo arhitekta i dizajnericu koji su uredili prostor, a za to vrijeme prošli smo odlično razrađenu obuku. Cijela je stvar vrlo pojednostavljena, a za svako jelo osmišljena je receptura koja vam omogućava da ga poslužite za tri do osam minuta. Jela su preukusna i definitivno bi svako turističko mjesto trebalo imati ovakav restoran“, naglašava Jekić.
I ne samo mjesta u Hrvatskoj, jer glas o uspješnoj franšizi stigao je i do Amerike. Do kraja godine bit će otvoren i restoran u New Jerseyju koji će izgledati i imati jednaku ponudu kao i oni u Hrvatskoj.
„Ovaj restoran, kao i već otvoreni u Zagrebu, dokazuju da objekti Fish Delisha imaju snage za cjelogodišnje poslovanje, kao što mogu biti i odličan turistički proizvod u vrijeme sezone. Tako, primjerice, ovi objekti mogu funkcionirati u Crikvenici koja je jedan od rekordera po turističkim dolascima, kao i u većoj Rijeci gdje je moguće raditi cijele godine“, navodi Stefano Petrović, pozivajući zainteresirane da se pridruže projektu u kojem već uspješno djeluje šest restorana.
Više o ponudi franšiza Fish Delisha nalazi se na poveznici: https://fish-delish.com/fransiza/