HILTON
"Želimo boravak u hotelu pretvoriti u nezaboravno iskustvo", poručuju
povezane vijesti
Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa, jedini veliki petozvjezdani hotelski kompleks u Rijeci s vrhunskom wellness i gastroponudom, i ove godine bilježi izrazito dobre turističke rezultate.
Hotel u čijoj su ponudi luksuzne vile i sobe za goste s pogledom na more, šest restorana i barova, grijani unutarnji i vanjski bazen, plaža zatvorenog tipa s vezovima za plovila, wellness centar Spa & Healh Club koji se prostire na tri kata i moderna teretana u prvih osam mjeseci zabilježio je bolje rezultate nego prošle godine, naročito u periodu predsezone, a prema najavama izrazito dobru popunjenost očekuje u jesenskim i zimskim mjesecima.
Odlični rezultati i dobre najave ujedno su i prilika da voditeljski tim riječkog Hiltona rezimira turističku sezonu i najavi novitete i planove za nadolazeći period.
Naime, poslovanje hotela uglavnom je u skladu s ukupnom tržišnom potražnjom, što znači da većinu svoga poslovanja Hilton Rijeka Costabella ostvaruje tijekom ljetne sezone, koja se proteže od svibnja do listopada, s nešto nižom razinom potražnje izvan sezone, koja se proteže od studenog do travnja.
– Gledajući cjelokupni rezultat ostvaren od početka godine, bilježimo bolju sezonu nego lani. Bolji rezultat može se opisati i kao jedan od pozitivnih učinaka ulaska u Schengen, otvaranja granica i konverzije u euro.
Inače, sezona je bila vrlo slična prethodnoj, s izrazito dobrom popunjenošću od lipnja do rujna i posjećenošću s uobičajenih emitivnih tržišta.
Ono što nas je zaista iznenadilo ove sezone jesu mađarski turisti, koji su tijekom kolovoza po brojnosti bili gotovo na istoj razini kao Austrijanci, kazao je Ryan Gauci, direktor Hilton Rijeka Costabella, koji posljednje tri godine izrazito dobro vodi ovaj hotelski kompleks, neprestano ulažući u kvalitetu i razvoj usluge i hotelske ponude.
Inkluzivnost
Hilton Rijeka Costabella objekt je koji zapošljava oko 150 osoba, stalnih zaposlenika, dok se u ljetnim mjesecima taj povećava i do 330 članova tima. Premda tijekom ljeta potražuju gotovo dvostruko više zaposlenika, problema sa zapošljavanjima nemaju.
– Moram reći da smo ovdje u jako dobroj situaciji. Imamo vrlo predan tim u odjelu ljudskih resursa, koji odlično surađuje sa svim lokalnim turističkim i ugostiteljskim školama.
Imamo različite programe stažiranja te nam dolazi puno studenata koji kod nas žele ostati nakon studija. Jedan od razloga jest i što smo međunarodna hotelska kompanija koja svojim djelatnicima pruža priliku da u zimskim mjesecima idu raditi u neki od Hiltonovih hotela u inozemstvu te nam se vrate s novim iskustvima i znanjem.
Mislim da je to obostrana korist koja nam usput pomaže da angažiramo najbolje članove tima, pojasnio je Gauci. Uz lokalno stanovništvo, studente i učenike, Hilton Rijeka Costabella u ljetnim je mjesecima zapošljavao i ljude iz Ukrajine i Nepala.
Međutim, ono što je zaista hvalevrijedno njihova je inicijativa uključivanja osoba drukčijih sposobnosti u svakodnevni život, uključujući i njihovo zapošljavanje. Tako trenutačno imaju dvoje zaposlenika s Downovim sindromom u odjelu hrane i pića, što je rezultat suradnje s udrugom Rijeka 21.
Inkluzivnost ne provode samo među članovima svojeg tima, već i među gostima. Hilton Rijeka Costabella tako se ističe i kao smještajni objekt u potpunosti prilagođen osobama s raznim poteškoćama i Accessible ili pristupačnim sobama za gluhonijeme osobe, u koje je uveden sistem alarmnog svijetla, kao i vibracijski kreveti za slijepe i slabovidne osobe te sobe opremljene pomagalima za lakše kretanje za nepokretne i slabo pokretne osobe.
Dugoročni poslovni cilj
Što se budućnosti tiče, dugoročni poslovni cilj Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa jest uspostaviti resort kao cjelogodišnju destinaciju koja će se od svibnja do rujna isticati kao Premium Beach i Family Location, a od listopada do travnja kao urbano wellness odredište, nudeći usput kreativna F&B rješenja i iskustva koja promoviraju hrvatsku gastronomiju.
– Kao hotel koji je otvoren tijekom cijele godine, cilj nam je postati glavna wellness destinacija u Hrvatskoj, i to pomoću odlične turističke ponude koju razvijamo u hotelu, poput holističkog pristupa našeg Eforea Spa & Health Cluba i ponude raznovrsnih restorana i barova, ali i mnogih drugih blagodati koje nas okružuju.
Naime, smješteno na obali Jadrana, naše ljetovalište nalazi se između primorskih gradova Opatije i Rijeke, vrlo blizu prirodnog krajolika Nacionalnog parka Risnjak i Parka prirode Učka, što je okolnost koja pruža nebrojene mogućnosti provođenja odmora u destinaciji, istaknuo je direktor Ryan Gauci, zaključivši da njihova vizija uključuje neprestano podizanje kvalitete usluge i stvaranje destinacije s raznovrsnom i vrhunskom ponudom u svim segmentima tijekom cijele godine, a te aktivnosti svakako idu u smjeru jačanja cjelogodišnjeg turizma kojemu teži cjelokupni turistički sektor u Hrvatskoj.
Hilton je i u aktualnoj godini nastavio ulagati u održivost te očuvanje okoliša aktivno se posvetivši »zelenim praksama«, koje smatraju važnima za razvoj održivog turizma.
Osim toga, ova uspješna hotelska kompanija koncept održivosti razvija i putem aktivne podrške lokalnoj zajednici djelovanjem volonterskog odbora Blue Energy.
Pohvaliti se mogu sudjelovanjem u mnogim volonterskim projektima i aktivnostima u zaštiti onih kojima je pomoć najpotrebnija, između ostalog, djeci bez roditeljske skrbi, osobama s mentalnim poteškoćama, beskućnicima, kao i napuštenim životinjama.
Članovi njihova Blue Energy tima dosad su sudjelovali u nizu čišćenja plaža i šuma na području Rijeke, Opatije i Kastva, a njihovi su se zaposlenici uključivali donacijama i volonterstvom u obnavljanje Doma za psihički bolesne odrasle osobe Turnić, institucijom s kojom njeguju suradnju, kao i donacijama i pružanju pomoći u obnavljanju azila za pse Društva za zaštitu životinja Rijeka.
Izvrsna posezona i planovi
Kraj sezone kupanja i ljetnih aktivnosti u riječkom Hiltonu ujedno označavaju i početak sezone poslovnih i kongresnih događanja, kao i sezone opuštanja i vikend-boravaka uz promotivne jesenske i zimske programe.
Andre Rauch, voditelj operacija u hotelu, kazao je kakvu posezonu očekuju te što su svojim posjetiteljima pripremili u nadolazećim mjesecima, osvrnuvši se pritom i na planove za nadolazeću 2024. godinu.
– Prema najavama i postojećim rezervacijama očekuje nas izrazito dobra popunjenost u nadolazećem razdoblju, posebno tijekom rujna i listopada, ali i u zimskim mjesecima, kada očekujemo veliki broj grupnih dolazaka i poslovnih okupljanja.
Isto tako očekujemo i značajan broj gostiju koji će kod nas provesti jesenski ili zimski odmor, uživajući u raznolikoj ponudi i posebnim paketima koji se fokusiraju na potpuno iskustvo u našem spa i wellness programu, fitness programu, a u pripremi su i posebni programi za blagdanski period u prosincu, kazao je Rauch, objašnjavajući da se u jesenskom i zimskom periodu značajno mijenjaju i njihova tržišta te hotel uglavnom posjećuje lokalno stanovništvo i domaći gosti iz cijele Hrvatske i gosti iz Slovenije.
Također, kazao je da su već počeli prodavati i novogodišnje pakete, koji uključuju filmski ispraćaj Stare i proslavu Nove godine i bondovsku tematsku zabavu u stilu filma »Casino Royal«.
Pripremaju i bogat Festive zabavni program, koji će gostima ponuditi tijekom cijelog prosinca, a s obzirom na to da im je prošlogodišnje sudjelovanje na riječkom Adventu bilo predivno iskustvo te su povratne informacije bile izrazito pozitivne, nadaju se da će i ove godine biti dio riječke božićne priče.
Prvog dana listopada Hilton Rijeka Costabella započet će s bogatim gastronomskim paketima koje su namijenili prvenstveno lokalnom stanovništvu, posjetiteljima i svojim gostima. Od listopada pa sve do početka sljedeće turističke sezone svake nedjelje od 13 do 16 sati u restoranu The Kitchen održavat će se Obiteljski nedjelji ručak chefa Miljenka Kosanovića, koji se priprema u suradnji s različitim proizvođačima pića i lokalnih autohtonih proizvoda.
Uskoro bi trebao početi i Business Lunch, koji će se organizirati svakoga dana od ponedjeljka do petka od 12 do 14 sati.
Osim toga, planiraju organizirati svečane ručkove tijekom božićnog razdoblja, ali i ponuditi mogućnost proslave rođendana, krštenja i različitih društvenih okupljanja u hotelu.
Niz zanimljivih programa
Prošlog mjeseca proširila se i gastronomska ponuda hotela te je caffe bar Villoresi, koji se nalazi na šetnici, pretvoren u pizzeriju. Osim vrhunske pizze u ponudi imaju i jela od tjestenine te deserte, a osmislili su i sustav nagrađivanja stalnih gostiju, dok će studentima i umirovljenicima ponuditi posebne popuste.
Govoreći o planovima u 2024. godini, Andre Rauch kazao je da im je fokus na unapređenju turističke ponude koju su razvili i kojom gostima pružaju nezaboravno iskustvo odmora i boravka u hotelu.
– Želimo se i dalje usredotočiti na to pružanje doživljaja i iskustva naših gostima kao dio odmora. U današnje vrijeme gosti su sve zahtjevniji, ne žele samo unajmiti sobu i odmarati, već nastoje nešto i doživjeti, iskusiti. Stoga je naš glavni fokus u svim dijelovima hotela razviti ponudu koja će boravak u hotelu pretvoriti u nezaboravno iskustvo, rekao je Rauch.
U Hiltonu Rijeka već postoji niz zanimljivih programa koji pružaju potpuno gastronomsko i holističko wellness iskustvo. Riječ je o gastrodoživljaju Chefs Table On The Pier, predvođenim chefom Denijem Srdočem i njegovim timom iz Michelin restorana Nebo.
Ekskluzivna večera na rivi pod zvijezdama, na kojoj sudjeluje samo 14 gostiju, pruža jedno intimnije i uzbudljivije iskustvo, dok nezaboravno iskustvo za nepca pruža tematika putovanja kroz Hrvatsku i princip »s farme na stol«.
Osmišljeno je i cjelovito holističko iskustvo, Quarnero Story, u sklopu kojeg polaznici u šetnji najljepšom kvarnerskom šetnicom Lungomare skupljaju mediteranske biljke, a pri povratku u resort kemičari iz Quarnero kozmetike pred njima pripremaju pripravke koristeći biljke koje su ubrali. Na kraju od hrvatske kozmetičke kuće Quarnero dobiju prigodan poklon-paket.
Uz navedene u ponudi su imali i zabavne programe poput Fishermen’s Night, odnosno večeri hrvatske klape i tradicionalnih jela na Costabella plaži, ali i Taste Of Croatia In A Glass, seriju vinskih proba u suradnji s hrvatskim vinarima. Sve to u nadolazećoj se godini planira unaprijediti i proširiti.
– Uvođenje novih iskustava i inovacija rezultiralo je potpunijem doživljaju gosta, što se reflektiralo na recenzijama gostiju na Hiltonovoj platformi Salt. Isto tako Jedro Restaurant, gdje se održava Fisherman’s Night, više je puta bio na prvom mjestu restorana u gradu Rijeci, dok su Chef’s Table On The Pier i Taste Of Croatia In A Glass zasigurno upotpunili ponudu restorana Nebo.
Kao što sam već istaknuo, želja nam je da naši gosti dođu i dožive nešto posebno u našem hotelu. U konačnici, motivacija iza ovih novih iskustava dolazi iz želje i vizije brenda da svojim gostima pružimo autentično iskustvo jadranske ljepote življenja sažete u našem motu #AdriaticJoyOfLiving.
Želimo im pokazati ovu filozofiju koja prožima svaki djelić hotela i da to osjete od trenutka dolaska do odjave, zaključio je Andre Rauch.