Učinak društveno odgovornog poslovanja trenutačno je važniji i potrebniji lokalnoj zajednici i okolišu nego samim tvrtkama jer u pitanju je dugoročna borba za opstanak planeta i bioraznolikost. HP-Hrvatska pošta d.d. prepoznala je važnost održivog načina poslovanja te je i kroz potporu projektima takvog predznaka dala svoj obol očuvanju prirodnih resursa Republike Hrvatske. U moru dobrih ideja, istaknut ćemo dva sponzorirana projekta važna za Jadran a koje je podržala upravo Hrvatska pošta.
“Uz more za more: zelena misija za održivu budućnost Hrvatske” projekt je koji nudi inovativna rješenja te je podržan od strane Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske, Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja i Ministarstva poljoprivrede. Želja je bila ponuditi inovativno rješenje za saniranje posljedica okolišnog zagađenja, a zahvaljujući partnerstvu između održivog modnog brenda Krie Design i projekta Provir, ribarske mreže postale su tajni saveznik u borbi protiv zagađenja mora i uništavanja planeta. Odbačene ribarske mreže pretvaraju u sirovinu za održivu modnu kolekciju koja osim inovativnog dizajna nudi poruku potencijalnih rješenja posljedica okolišnog zagađenja. Čistiti Jadran od odbačenih ili izgubljenih ribarskih mreža i najlonskog otpada, koji će se dostavljati specijaliziranoj tvrtki koja proizvodi vlakno ECONYL® od kojeg nastaju odjevni predmeti koji se beskonačno mogu regenerirati.
Drugi projekt uključuje zaljubljenike u ronjenje okupljene oko udruge ATJ Lučko Diver koji su tijekom 2024. godinu sudjelovali u nekoliko akcija čišćenja podmorja. Europska unija, u partnerstvu s Ujedinjenim narodima, u listopadu organizira godišnju kampanju #EUBeachCleanup čiji je cilj podići svijest o onečišćenju morskih i riječnih obala te pozvati na globalnu borbu za zaštitu oceana. Podržavajući ovu globalnu inicijativu članovi udruge i njihovi prijatelji očistili su podmorje plaže Pajol, lučice SRD Viktor Lenac i okolice.
Tvrtke imaju još puno prostora u edukaciji korisnika te upravljanjem vlastitim utjecajem na zajednicu i okoliš jer društveno odgovorno poslovanje nema alternativu. To znači djelovanje i provođenje aktivnosti u okviru ESG-a kao glavnih činitelja održivog poslovanja. Vođena održivim poslovanjem u svakodnevnom radu, Hrvatska pošta intenzivno radi na zelenoj transformaciji i smanjenju štetnih emisija i negativnog utjecaja na okoliš i nastavlja s doprinosom zajednici, radnicima, ali i korisnicima društveno odgovornim poslovanjem i održivim razvojem.