snimio Vedran Karuza
U razgovoru koji je maestro Valentin Egel vodio s Maidom Hundeling postavljeno je pitanje: "Saloma, Brunhilda, Turandot i Jenufa – Mount Everesti su sopranske literature. Kako ih svladavate? Jedna za drugom? Dio po dio? Kako vi to činite?"
RIJEKA – Nova koncertna sezona u HNK-u Ivana pl. Zajca svečano je otvorena gala koncertom “Maida Hundeling kao Brunhilda, Saloma, Turandot i Jenufa”. Njemačka sopranistica Maida Hundeling, koju je riječka publika do sad upoznala kao Elektru, Izoldu, Aidu i Toscu, sada se svojim interpretacijama predstavila kao Brunhilda, Saloma, Turandot i Jenufa, nastupivši uz Riječki simfonijski orkestar kojim je ravnao šef-dirigent Valentin Egel. Na programu su bili uvertira iz “Majstora pjevača” Richarda Wagnera, ulomci iz “Die Walküre” Wagnera, “Saloma” Richarda Straussa te dijelovi iz Puccinijeve “Turandot” i “Jenufe” Leoša Janáčeka.
U razgovoru koji je maestro Valentin Egel vodio s Maidom Hundeling postavljeno je pitanje: “Saloma, Brunhilda, Turandot i Jenufa – Mount Everesti su sopranske literature. Kako ih svladavate? Jedna za drugom? Dio po dio? Kako vi to činite?”
– Bio je to, zapravo, stupnjevit uspon. Od njih četiriju, Turandot je najdulje u mom repertoaru, gotovo deset godina. Uvijek mi je bilo važno moći razvijati novu ulogu nakon duljeg perioda proba i izvedbi prije nego se uhvatim nečega novoga – luksuz na kojem sam jako zahvalna. Saloma je došla nakon nekoliko godina, pa Jenufa i “Valkira”. Brunhilda je najmlađa u mom repertoaru, a uskoro će je nadopuniti Brunhilda cijelog ciklusa “Prsten Nibelunga” – odgovorila je Hundeling.
Solistici Maidi Hundeling na pozornici su se pridružile prijateljice Sofija Cingula, Darija Auguštan, Emilia Rukavina, Gabrijela Deglin, Morana Pleše Petruševski, Mirna Vidović i Ivanica Vunić, te prijatelji Jan Vacík, Aljaž Farasin, Luka Ortar i Martin Marić. Sudjelovao je i Riječki operni zbor. Riječka publika ispratila je izvođače dugotrajnim pjeskom i stajaćim ovacijama, a dobila je i tri dodatka.