Industrijska zona

Multimedijski koncert “Vrime” na Kukuljanovu: Veo mističnosti i intrigantnosti

Marko Dobrecović

Foto Milan Đekić

Foto Milan Đekić

Ansambl koji broji mnoge umjetnike iz raznih umjetnosti upriličio je program kojim se promiče održivi način života te edukacija i osvještavanje stanovništva o istome



U Industrijskoj zoni Kukuljanovo izveden je multimedijski koncert Vrime. Ansambl koji broji mnoge umjetnike iz raznih umjetnosti upriličio je program kojim se promiče održivi način života te edukacija i osvještavanje stanovništva o istome.


Pozornica smještena u betonskoj kulisi nedovršenog građevinskog prostora pokraj pumpe Rijeka Transa okićena je brojnim iskorištenim automobilskim gumama te karamboliranim automobilima koji su pojačavali dojam.


Foto galerija: Multimedijalni koncert "Vrime" Foto: Milan Đekić


Odnos prirode i industrije, čovjeka i tehnologije, ljudskih emocija i umjetne inteligencije bili su kontrasti tematizirani u programu u organizaciji Studija B7.




Koncert je režirao operni pjevač Alexis Marsepoil, dok je glazbu skladala umjetnica Katarina Ranković.


U koncertu su sudjelovali zbor KUU Sklad, te plesna skupina Osnovne škole za klasični balet i suvremeni ples (Osnovna škola Vežica) koju koreografiraju Igor Čupković i Jelena Lečić, dirigentica je Nada Matošević, operni soprano Silvia Spessot, dok je za dizajn svjetla zaslužan Filip Koludrović.


Multidisciplinarni koncert je u svojoj najavi pa i na licu sve do njegovog početka bio uvijen velom mističnosti. Intrigantnost predstave podcrtana je svjetlosnim efektima i glazbom, a ta je tajanstvenost, kako kaže Filip Koludrović bila i jedan od ciljeva.


– Publika često na programe dolazi znajući što može očekivati. Nama je bio cilj zaintrigirati publiku, ali ju uz to i educirati o stvarima na koje inače ne bi išla. Dio publike misli da dolazi na koncert DJ-a, neki misle da dolaze na operu, neki na balet…


Postoji ljepota u tome da ne znaš što možeš očekivati dolaskom na koncert, no vjeruješ da će biti zanimljivo. Cilj udruge Studio B7 je da dovodimo internacionalne ljude, umjetnike pred publiku koja možda nema učestalo priliku otići, primjerice, do Zagreba pogledati dobru predstavu.


Mislimo da je budućnost u manjim zajednicama i ansamblima. Smatram da zajednica kao da postaje nekakav luksuz i želimo svojim mještanima pružiti iskustvo za koje misle da “nije za njih”, kaže Koludrović.


Bila je ovo prva i jedina izvedba koncerta Vrime. Značaj scenografije bio je podsjetiti na važnost recikliranja u današnjoj svakodnevici.


– Želimo pritom iskoristiti scenografiju koja je spremna za otpad i prije no što ode u otpad, koristit će nam u predstavi. Bilo nam je dosta zanimljivo koristiti materijale koje smo bar nakratko skrenuli iz procesa njihovog životnog ciklusa.


Posudili smo iz tog procesa, poigrali se s njima i pustili ih nazad u proces. Mislim da je u današnje vrijeme nedopustiva gradnja pozornica koje će se nakon tek jednog korištenja baciti u smeće, dodaje Koludrović.