Kazalište Ulysses

Povratak “Virginije Woolf” na Brijune s četiri izvedbe čuvenog kazališnog komada

Ervin Pavleković

Foto Darja Stravs Tisu

Foto Darja Stravs Tisu

Predstava je dobila mnoge komplimente kritike i uvijek ponovo oduševljava publiku, a bit će odigrana 9., 10., 13., i 14. kolovoza



Kazalište Ulysses odigrat će u sklopu dvadeset i četvrte sezone četiri puta jednu od svojih najuspješnijih predstava »Tko se boji Virginije Woolf« na tvrđavi Minor na Malom Brijunu.


Predstava je dobila mnoge komplimente kritike i uvijek ponovo oduševljava publiku, a bit će odigrana 9., 10., 13., i 14. kolovoza.


Redateljica predstave je Lenka Udovički, a u glavnim ulogama su Rade Šerbedžija, Katarina Bistrović Darvaš, Nika Ivančić i Martin Grđan.




Predstava »Tko se boji Virginije Woolf« komad je koji već pola stoljeća s lakoćom osvaja kazališnu i filmsku publiku, ogleda se u humornim elementima crne, mračne, divlje komedije, ali s elementima i melodrame, tragedije, pa i satire, te teatarski proziva i poziva na propitivanje društvenih konvencija na originalan i snažan način koji ovu dramu svrstava u antologijska ostvarenja svjetske dramske literature.


Suvremenost ove predstave ogleda se i u tome što bez straha i vrlo nedvosmisleno najavljuje prodornu, agresivnu, na sve spremnu »novu« generaciju koja promovira zamisao da je uspjeh mjerljiv isključivo kriterijima koje sa sobom donosi liberalni kapitalizam.


Ipak, »Virginia Woolf« pruža mogućnost individualnoga bijega od društvenih konvencija, sugerirajući nam da se još uvijek možemo zalagati za mogućnost izbora, za pravo na vlastitu zbunjenost i šutnju unutar civilizacije koja inzistira na komunikaciji buke.


»Tko se boji Virginije Woolf« je predstava koju publika i kritika jednoglasno obožavaju, a u jednoj kritici je napisano: »Tekst je prepun izvanredno inteligentnog humora koji Šerbedžija isporučuje prirodno, preskačući u trenu iz pasivne agresije u satiričnu zaigranost na rubu fizičkog slapsticka, dokazavši još jednom kako je riječ o istinskoj glumačkoj osobnosti koja fizički zahtjevne i emocionalno kompleksne uloge igra neposrednom jednostavnošću«.