Vid Barić / Foto Marko Gracin
Fotografije koje autor predstavlja tematiziraju sudionike hrvatske trap scene, takozvani novi reperski val. Snimane su na glazbenim festivalima Graffitti na gradele, Outlook i Hideout, kao i u nekim riječkim i zagrebačkim noćnim klubovima
povezane vijesti
- Na fakultetu u Iki stalni postav fotografija: Izložba koja dočarava vezu turizma i sporta
- Prirodoslovni muzej u Splitu je obilježio 100 godina postojanja. Još uvijek stignete vidjeti veliku izložbu postavljenu na tri kata.
- U Gradskoj knjižnici Rijeka otvorena izložba radova korisnika Centra za autizam
RIJEKA – Jučer je u Galeriji Sveučilišno kulturnog centra otvorena izložba fotografija Vida Barića pod nazivom »Mladi, divlji, neispavani«. Iza ovog osebujnog naslova se krije niz fotografija koje su nastale na glasnim traperskim partijima od 2015. do 2020. godine. Izložba ostaje otvorena do 9. travnja, a možete ju pogledati svakog dana od 17 do 20 sati.
Fotografije koje autor predstavlja tematiziraju sudionike hrvatske trap scene, takozvani novi reperski val. Snimane su na glazbenim festivalima Graffitti na gradele, Outlook i Hideout, kao i u nekim riječkim i zagrebačkim noćnim klubovima.
Neke od fotografija nastale su i na privatnim tulumima u raznoraznim podrumima i stanovima. Fotografije prikazuju neke od vodećih izvođača domaće trap scene, kao što su Buntai ili dečki iz glazbenih skupina High5 i Kukus Klan, ali i njihovu vjernu publiku.
Galerija SKC poslužila je kao sjajno mjesto za izlaganje fotografija mladih ljudi koji ispunjavaju svoju potrebu za zabavom, a izložbu su posjetili Riječani svih generacija.
– Fotografije sam odlučio okupiti u cjelovitu izložbu jer smatram da ta serija fotografija predstavlja smislenu i estetski te konceptualno zaokruženu cjelinu koja zaslužuje biti izlagana, pogotovo s obzirom na popularnost trap kulture i glazbe koja traje unazad nekoliko godina, kaže Vid Barić.
Barić se fotografijom bavi iz hobija, a ove je fotografije, prije no što je izložba doživjela riječko izdanje, u smanjenom obimu izložio u Mariboru, Zagrebu i Splitu.
– U Zagrebu sam imao tu čast da su moje fotke došli pogledati i naši veliki fotografi Jasmin Krpan te Ivan Posavec. Ta estetike Poletove fotografije je dosta utjecala na mene. To su mrak, znoj, noćni klub, fleš, lijepe žene u Kulušiću, blizina subjekta koji se fotografira… Taj sirov osjećaj.
Poletovi fotografi iz tog doba bili su zaokupljeni predstavljanjem svoje generacije, odnosno svijeta mladih i zabave u domeni popularne kulture, a to je nešto što sam i ja pokušao ovom serijom fotografija. Nadam se uspješno.
Izložba je namijenjena svima onima koje zanima kako izgledaju fotografije koje sam napravio s prastarim analognim fotićem. Volim to istaknuti, jer često se nađem u društvu fotografa koji se nadmeću opremom. Čudno za eru u kojoj se dobra fotka može napraviti i tosterom, dodaje Barić.