Foto arhiva NL
povezane vijesti
- Ne trebaju svi suglasnost susjeda u zgradi kao iznajmljivači. Oni su dovoljno tihi da budu iznimka
- Estonska policija najtežim prometnim prekršiteljima poslala posebne božićne čestitke. Njezina boja je – crna
- Hrvatska ima problem s bezobzirnim vozačima, ne pomaže ni oduzimanje vozačkih, čak ni automobila
Nema tu prevelike filozofije, odnosno barem ne bi trebalo biti. Kada se približavate raskrižju na kojem se upravlja prometom semaforima zeleno svjetlo znači – slobodan prolazak, a crveno svjetlo zabranu prolaska. Očekivano, najviše je vozača zbunjeno žutim svjetlom. Kada se uključi, nakon zelenog, to od vozačau blizini semafora zahtijeva brze odluke, piše revija HAK.
Što kaže Zakon o sigurnosti prometa na cestama? Žuto svjetlo – upaljeno samostalno, znači da vozilo ne smije prijeći crtu zaustavljanja niti smije ući u raskrižje, ako se u trenutku kad se žuto svjetlo pojavi, nalazi na takvoj udaljenosti od prometnog svjetla da se može na siguran način zaustaviti. Dakle, prioritet je zaustavljanje, odnosno sigurno zaustavljanje.
Žuto svjetlo uključeno istodobno s crvenim svjetlom označava skoru promjenu svjetala i pojavu zelenog svjetla, ali ne mijenja zabranu prolaska koja je dana crvenim svjetlom.