Ciljano tržište je samo jedno, ono američko, gdje će se isključivo prodavati, a i to nekako ima smisla s obzirom da će se ova limuzina jedino i proizvoditi u američkom pogonu zajedničke tvrtke
povezane vijesti
- Spajaju se Honda, Nissan i Mitsubishi? Novi automobilski div kao odgovor Tesli, Toyoti i VW-u
- Razotkrivena istina o kupnji “strujića”. Pet velikih članica EU-a daje izdašne subvencije, ali su službeni auti i dalje isti
- U mjesec dana od uvođenja novih carina, broj registracija kineskih električnih automobila u EU se prepolovio
Dva velika imena japanske industrije, Honda i Sony, udružila su se na prilično logičnom projektu: proizvodnji električnih automobila. O njemu se u auto svijetu govori već duže vrijeme, utemeljen je formalno prije dvije godine, no nije se gubilo mnogo vremena, zajednička tvrtka SHM (Sony Honda Mobility), već je počela je primati predbilježbe za kupovinu njihovog prvog proizvoda, velikog električnog sedana nazvanog Afeela 1.
Ciljano tržište je samo jedno, ono američko, gdje će se isključivo prodavati, a i to nekako ima smisla s obzirom da će se ova limuzina jedino i proizvoditi u američkom pogonu zajedničke tvrtke.
Riječ je o 4,91 m dugačkoj limuzini u koji je ugrađena baterija od 91 kWh, ima pogon na sva četiri kotača s dva motora koji razvijaju 490 konjskih snaga. Po specifikacijama ne odskače od prosjeka, pogotovo ako ovome dodamo da Afeela 1 ima doseg s jednim punjenjem od 480 kilometara.
Ugrađena elektronika bi trebala biti na visokom nivou, ipak je reputacija velikog Sonyja u pitanju. Iz SHM-a da automobil daje novu razinu uživanja u zvuku unutar automobila, kao i nešto drugačiji pristup infotainment sektoru. Afeela je oboružana senzorima, ali i umjetnom inteligencijom koja jamči veću sigurnost u vožnji, kako za vozača, tako i za ostale sudionike u prometu. Status vozila, baterije i podešavanja sveg ostalog zamislivog u autu od grijanja do biranja vizualne teme prema raspoloženju, svime se može upravljati preko aplikacije na mobitelu.
Ovo vozilo koje izvana i iznutra odiše elegancijom zasigurno neće postati neka vrsta narodnog auta. Cilja na zahtjevniju i bogatiju publiku s obzirom da je istaknuta početna cijena automobila 89.900 dolara.