Premijera

Tri kotača krenula novim smjerom. Predstavljen novi Piaggio MP3 310

Edi Prodan

Agilnija verzija prvog skutera s tri kotača dolazi s novim dizajnom sportskog stila većih modela, uz novi agregat od 310 cm³



Svijet Piaggia MP3, neponovljivog prvog skutera s tri kotača na svijetu, nastavlja se razvijati i poboljšavati: nakon debija novih »maxi« verzija s agregatima od 400 odnosno 530 cm³ u 2022., stigao je Piaggio MP3 310 – treća generacija lakšeg, najagilnijeg vozila koje je revolucioniralo gradsku mobilnost, postavljajući nove standarde udobnosti, sigurnosti i užitka u vožnji!


Dolaskom novog Piaggio MP3 310, koji nasljeđuje mnoštvo tehnološkog sadržaja od svoje »velike braće«, kao i još više premium osjećaja, sportskog, automobilskog stila, cijela ponuda MP3 sada je potpunija, suvremenija i tehnološki naprednija te nudi sveobuhvatnu liniju vozila za sve koji traže praktičniju, jednako sigurnu alternativu automobilu.


Piaggio MP3 310 je kompaktno, sportsko, dinamično vozilo koje održava visoku razinu udobnosti i tehničkog sadržaja svojstvenog većim GT skuterima. Ali novi Piaggio MP3 310 te kvalitete donosi svima: može se voziti s vozačkom dozvolom za automobile. Zahvaljujući ekskluzivnoj Piaggio tehnologiji s tri kotača, prednji zglobni sustav četverokutnog ovjesa i dva prednja kotača jedinstveni su i prepoznatljivi elementi koji vožnju Piaggia MP3 čine apsolutno jedinstvenim iskustvom, s većom stabilnosti u zavojima od bilo kojeg drugog skutera, s izvrsnim držanjem ceste koje se najbolje može osjetiti na mokrom asfaltu ili u uvjetima lošeg prianjanja.




Kompaktne dimenzije i upravljivost modela Piaggio MP3 310 dolaze do izražaja pri manevriranju iz mjesta, što parkiranje čini iznimno laganim, te u vožnji, gdje se može pohvaliti poboljšanom agilnosti. Prednji dio je izuzetno precizan u vožnji i još odazivniji.


Piaggio MP3 310 opremljen je potpuno novim agregatom, najnovijim u izvanrednoj obitelji HPE (High Performance Engine). Homologiran u skladu sa standardom Euro 5+, 310 HPE koristi povećanu zapremninu (310 cm³ umjesto 278 cm³ prethodnog agregata), kao i razne značajke posebno dizajnirane za poboljšanje iskustva vožnje, ne samo u smislu performansi, već i po pitanju udobnosti vožnje i voznih karakteristika, sve u kombinaciji sa smanjenom potrošnjom goriva.


Prednji dio potpuno je redizajniran i sada je širi, s boljom zaštitom vozača i novim prednjim svjetlosnim sklopom, potpuno u LED tehnologiji. U sredini prednjeg oklopa nalazi se manji, sportski usisnik zraka koje karakterizira trodimenzionalna rešetka u obliku saća. Ispod se nalazi okomiti spojler, rezultat pomnog proučavanja aerodinamike: u kombinaciji s potpuno novim bočnim deflektorima, osigurava veću stabilnost i pridonosi većoj maksimalnoj brzini. Vjetrobran je također nov, oblika dizajniranog kako bi zajamčio maksimalnu zaštitu s ograničenom površinom.


Vozilo također prati niz najnovijih trendova u automobilskom dizajnu, od upečatljivog, sportskog prednjeg kraja do blatobrana, koji u Sport verziji imaju elemente u boji oplata, te kotača novog dizajna s pet podijeljenih krakova, još jednom jasnom referencom na svijet luksuznih sportskih limuzina.


Odvažan prednji kraj suprotstavljen je decentnom, aerodinamičnom stražnjem dijelu u koji je elegantno integriran udoban rukohvat za suvozača, a završava sa suvremenim full-LED stražnjim svjetlosnim sklopom.