Foto: Toyota
Glavni okidač brze i masovne prodaje je relativno pristupačna cijena. Iako 30 tisuća funti nije malo koliko GR 86 košta, to je bagatela u odnosu na neke sportske kupee poput Forda Mustanga ili BMW M4
povezane vijesti
Iako bi se sa sve većom popularnošću električnih automobila moglo zaključiti da će se neke navike kupaca stubokom promijeniti, čini se da ljubav prema motorima su unutarnjim sagorijevanjem ne jenjava.
Svjedoči tome i zanimljiva vijest iz Velike Britanije. Naime, nakon što je Toyota na Otoku pustila u online prodaju svoj sportski model GR 86, čitav previđeni kontingent rasprodan je za samo 90 minuta! Doduše, u engleskim medijima nigdje se ne spominje o kojoj je količini riječ, ali se napominje da nisu rasprodane predviđene zalihe samo za 2022., već sve do 2024. godine kad GR 86 ovakav kakav je više neće zadovoljavati strože Europske regulacije po pitanju sigurnosti u prometu, pa će tada njegova prodaja i prestati.
Unatoč ovako ekspresnoj prodaji predviđenog kontingenta, Toyota neće povećavati ponudu u Velikoj Britaniji iz prostog razloga što je potražnja za ovim modelom vrlo visoka i na drugim tržištima i na neki način se Toyota bori da u uvjetima globalne nestašice čipova da proizvede dovoljne ugovorene količine.
Zašto je GR 86 toliko „vruća“ roba nije teško dokučiti. Testovi, odnosno recenzije modela su blistave, model druge generacije (naslijedio Gt 86), je redom opisivan u superlativima zbog uspjelog sportskog dizajna i jednako sportskih performansi koje proizlaze iz 2,4-litrenog boxer motora s 4 cilindra.
Motor razvija 228 konjskih snaga i omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,2 sekunde i 225 km/h maksimalne brzine. Usput, pruža osjećaj klasične sportske vožnje sa zadnjim pogonom i s manualnim mjenjačem od 6 stupnjeva, iako postoji i nešto skuplja opcija sa automatskim mjenjačem.
Dakako, glavni okidač brze i masovne prodaje je relativno pristupačna cijena. Iako 30 tisuća funti nije malo koliko GR 86 košta, to je bagatela u odnosu na neke sportske kupee poput Forda Mustanga ili BMW M4 za koji se u Velikoj Britaniji treba izdvojiti i dvostruko veći novac.