Foto: Barret-Jackson
Od desetina automobila koji su imali važne uloge u franšizi na svim listama najatraktivnijih i najomiljenijih kod publike koja voli „Brze i žestoke“, uvijek je u vrhu narančasta Toyota Supra koju je pokojni Paul Walker vozio u prvom nastavku prije točno 20 godina
povezane vijesti
- Kupac banane kao umjetničke instalacije od 6,2 milijuna dolara, upravo pojeo to najskuplje voće na svijetu
- Na aukciju ide pismo Johna Lennona u kojem na osam stranica moli Erica Claptona da zajedno formiraju bend
- HNK Rijeka se pridružila akciji za ozdravljenje Melite Maslak. Igrači darovali potpisane dresove za aukciju
S devet filmova koji su na kino blagajnama ostvarili sveukupni promet od 5,8 milijardi dolara, filmska franšiza „Brzi i žestoki“ jedna je od najuspješnijih u povijesti filmske industrije. Velik dio popularnosti ovi filmovi mogu zahvaliti ne samo efektnoj režiji, napetim scenarijima i atraktivnim glumcima, već i automobilima koji su korišteni u devet nastavaka.
Njih se u filmovima punoj jurnjava i potjera trošilo nemilice. Statistike kažu da ih je za vrijeme snimanja u devet nastavaka uništeno preko 1500!
Od desetina automobila koji su imali važne uloge u franšizi na svim listama najatraktivnijih i najomiljenijih kod publike koja voli „Brze i žestoke“, uvijek je u vrhu narančasta Toyota Supra koju je pokojni Paul Walker vozio u prvom nastavku prije točno 20 godina.
Sad je se može i kupiti. Supra MK IV iz 1994. godine jedan je od glavnih izložaka na godišnjoj aukciji kuće Barrett-Jackson u Las Vegasu koja se održava od 17. do 19. lipnja. I za razliku od nekih drugih filmskih automobila, ovo je jedna od jurilica koja je u top stanju i s njom se još dugo može krstariti cestama.
Ova Toyota Supra postala je znamenita u sceni kad Paul Walker povede Vina Diesela na vožnju u svježe restauriranom autu i na kraju ostavi iza sebe Ferrari u uličnoj utrci nakon što se njegov vlasnik Walkeru bahato pohvali da košta “više nego što si možeš priuštiti, kompa”. Auto je u drugoj inkarnaciji korišten i u drugom nastavku, no kasnije je do u detalj vraćen u prvobitno vizualno stanje. Ispod haube, auto je prema navodima aukcijske kuće uvijek ostao isti: twin-turbo 2JZ-GTE 3.0-litreni linijski šest-cilindarski motor koji šalje snagu na stražnju osovinu putem 4-stupanjskog automatskog mjenjača.
Koliku bi cijenu ovaj automobil na aukciji mogao postići teško je procijeniti, jer ovdje nije samo riječ samo o limu i motoru, već i kolekcionarskoj vrijednosti, signifikantnosti i kultnom statusu. Ovo nije prva Supra iz „Fast And Furious“ koja se prodaje na aukciji. Prije je prodana jedna, ali to je bio kaskaderski automobil bez turbo punjača. Taj je prodan za 185 tisuća dolara, što znači da će ovaj „original“ vjerojatno otići za puno više novca.