Foto: Toyota
U skladu s povećanom snagom, sad poboljšani modeli imaju bolje ubrzanje. Model s 1,8 litrenim motorom do sto kilometara na sat stiže za 9,2 sekunde dok dvolitreni istu brzinu postiže za 7,5 sekundi
povezane vijesti
Toyota ima dugu povijest uspjeha sa svojim Corolla modelom. Otkad je predstavila prvi 1966. godine, prodala ga je otad u čak 46 milijuna primjeraka i njegova popularnost ne slabi. Naime, i prošle i pretprošle godine Toyota Corrola najprodavaniji je putnički auto na svijetu s dva, odnosno 1,1 milijun primjeraka isporučenih kupcima.
Dvanaesta generacija Corolle predstavljena je i 2018. i sad u sredini svog života japanska je tvrtka kupcima za 2023. ponudila osvježenu varijantu, i po izgledu i po opcijama pogona. I kompaktni hatchback i Touring Sports verzija tada su preuzeli hibridnu tehnologiju iz popularnog Priusa, a sad su ti motori dodatno poboljšani, odnosno nude više snage. Opcija od 1,8 litrenog motora koji električni dio napaja svojim radom sada proizvodi 138 konjskih snaga, dok je onaj jači iz Sport modela od 2,0 litre podešen na zamašnih 193 KS koji u kombinaciji s CVT automatskim mjenjačem isporučuju snagu na prednji pogon automobila.
U skladu s povećanom snagom, sad poboljšani modeli imaju bolje ubrzanje. Model s 1,8 litrenim motorom do sto kilometara na sat stiže za 9,2 sekunde dok dvolitreni istu brzinu postiže za 7,5 sekundi.
Osim pojačanja pod haubom, poboljšana Corolla je i redizajnirana blago, ali dovoljno da je se može razlikovati od dosadašnjeg modela.
Rešetka ima novi uzorak, prednja svjetla imaju novi “bi-LED” dizajn, a tu su i nove opcije naplatka od lake legure. Tu je i novi izbor boja karoserije.
U unutrašnjosti, dotjerana Corolla sada ima nove ukrasne dijelove i revidiranu grafiku za svoj infotainment sustav, ali najveća promjena dolazi u obliku novog, većeg 10,5-inčnog zaslona osjetljivog na dodir na instrument ploči. Corollin infotainment sada nudi značajke kao što je „on-board voice agent“, dok se 12,3-inčni zaslon vozača može prilagoditi izborom između četiri različita načina rada: Casual, Smart, Sport i Tough.
Tu je i više sigurnosne tehnologije s Toyotinim paketom T-Mate koji dodaje nadzor mrtvog kuta, pomoć pri sigurnom izlasku (kako ne biste otvarali vrata automobilima ili biciklistima u prolazu) i sustav podsjetnika na stražnjim sjedalima. Iz Toyote poručuju da će Corollin infotainment u budućnosti moći primati nadogradnje zahvaljujući mogućnosti online ažuriranja.
Također, Corolla će biti nabavljiva u GR Sport izvedbi. Ime i izgled na fotografijama otkrivaju da je ovo model za one naklonjene malo bržoj sportskoj vožnji i u odnosu na prijašnji model za uočiti je na prvu nove 18-inčne alu felge, redizajnirani prednji i stražnji branik kao i novi dizajn sjedala i GR logotipe u naslonu za glavu.
Cijene osvježene Toyote Corolle još nisu objavljene, a pred kupce dolazi početkom 2023. godine.