Hrvatska premijera

Talijanska konjica. Na hrvatsko tržište stižu Aprilia Tuono 457 i Moto Guzzi V7 Sport

Edi Prodan

Foto Aprilia

Foto Aprilia



Potpuno novi Aprilia Tuono 457 – lagani naked kojim se lako upravlja, s rekordnim omjerom snage i težine dizajniran dominatno za mlade vozače dostupan je i u Hrvatskoj po osnovnoj cijeni od 6.999 eura. Nakon premijere krenule su i prednarudžbe dok se njegov dolazak u salone očekuje od svibnja.


Aprilia Tuono 457 je najmladolikiji i najbuntovniji Tuono do sada, najnoviji nasljednik tradicije sportskih motocikala visokih performansi, širokog upravljača i adrenalinske vožnje. Pravi je naked motocikl koji donosi Aprilijinu vrhunsku tehnologiju novoj generaciji vozača.


Izrađen na tehničkoj platformi RS 457, Tuono 457 dizajniran je kako bi zadovoljio strast mladih motociklista za vožnjom i zabavom. To je najnekonvencionalniji i najbuntovniji Tuono dosad, koji ostaje vjeran temeljnim vrijednostima obitelji Tuono, a istovremeno predstavlja svjež, suvremen izgled prilagođen svojoj ciljanoj publici.




Tuono 457 ističe se najboljim omjerom snage i težine u klasi, 159 kg težine za nešto manje od 50 »konja« što je najviše opušteno za motocikl koji se može voziti s A2 vozačkom dozvolom. Nudi uzbudljivu, dinamičnu vožnju, ali je lagan za upravljanje i pristupačan svim vozačima. Ističu se i vrhunske tehničke značajke, poput aluminijskog okvira što je jedinstveno u ovom segmentu kao i napredne elektronike koja uključuje Ride-by-Wire, tri načina vožnje, ABS i kontrolu proklizavanja.


Aprilia Tuono 457 pokretan je paralelnim dvocilindričnim agregatom najnovije generacije, koji pruža najveću snagu od 47,6 KS pri 9400 o/min i 43,5 Nm okretnog momenta pri 6700 o/min. Osamdeset i dva posto njegovog okretnog momenta dostupno je pri svega 3000 o/min, osiguravajući maksimalan užitak na bilo kojoj cesti.


Pod vrlo sličnim kondicijama dolazi i novi Moto Guzzi V7 Sport tehnološki je najsofisticiraniji V7 do sada, kultni model koji spaja vrhunsku tehnologiju i svoju ekskluzivnu, autentičnu privlačnost.


V7 Sport je najnaprednija verzija ovog legendarnog modela, može se pohvaliti poboljšanom šasijom koja se ističe svojom novom preokrenutom prednjom vilicom, dva prednja kočna diska i najsuvremenijim paketom elektroničkih sustava za pomoć vozaču. Njegova je cijena 11.899 eura, a dolazi još i ranije, već u travnju.


Maksimalna mu je snaga povećana sa 65 KS prethodne verzije pri 6800 o/min na 67,3 KS pri 6900 o/min. Međutim, najznačajniji napredak je u okretnom momentu, sa 73 Nm pri 5.000 o/min na 79 Nm pri 4.400 o/min, pri čemu je 95 posto okretnog momenta dostupno pri samo 3.500 o/min. Ovo pruža još uzbudljivije iskustvo vožnje, posebno na zavojitim cestama gdje V7 Sport briljira. Serijska oprema uključuje ABS i kontrolu proklizavanja, oboje s funkcijom za zavoje, te tempomat.