Nova generacija Dacia Sandero, u klasičnoj i Stepway opciji jedan od najljepših automobila u klasi, s kombinacijom benzin-plin dometa čak do tisuću kilometara
povezane vijesti
Navikli smo da Dacia stalno značajno napreduje, ali ipak – svaki nas put iznova ugodno iznenadi izloženim promjenama. Pa tako i ovog puta kad je predstavila novu generaciju svog modela Sandero, hatchbacka koji se nalazi na razdjelnici B i C segmenta.
Bez obzira dolazi li u klasičnom ili Stepway izdanju, kad se u velikoj mjeri približava crossover formi, Sandero je doživio velike promjene, prvenstveno u smislu dizajna, vanjštine i unutrašnjosti, kao i kvalitete materijala. Više nije riječ o modelu koji ide korak iza Renaultovih noviteta, Sandero je u svojoj novoj generaciji konačno postavljen – u korak s modelima najvećeg francuskog proizvođača automobila.
Novi Sandero i Sandero Stepway konstruirani su na modularnoj platformi CMF čija ojačana struktura u kombinaciji sa šest zračnih jastuka pruža veću sigurnost. Nova elektronička arhitektura omogućuje ugradnju novih sustava za pomoć u vožnji, među kojima i napredni sustav aktivnog kočenja u nuždi i sustav automatskog poziva u nuždi eCall.
Zahvaljujući novoj modularnoj platformi, novi Sandero i Sandero Stepway pokreću štedljiviji motori, imaju učinkovitiju aerodinamiku s aerodinamičnijom podnicom i manju masu. Kako je najavljeno, dolaze isključivo s benzinskim motorima, pa tako i s onim od tri cilindra koji ima i turbo punjač. Najzanimljivija je verzija što kombinira benzin i plin, a kojoj bi domet, s potrošena oba energenata, trebao biti oko tisuću kilometara. Uz standardni manualni mjenjač, Sandero će u ponudi imati i bezstupanjsku automatiku. Kad su pak dimenzije u pitanju, nova je generacija za dva centimetra kraća tako da joj je duljina 4,07 metara, no unatoč tome ni najmanje nije izgubila na funkcionalnosti.
Novi Sandero i Sandero Stepway u prodaju kreću u prvom tromjesečju 2021. godine po za sada još uvijek nepoznatim cijenama. Kako smo navikli, vrlo je vjerojatno da će i nakon te objave ostati jednima od najpovoljnijih u klasi.
Dodajmo još da je predstavljena i nova generacija Logana, također dizajnerski iznimno redefinirana, no on se u ovom trenutku u Hrvatskoj neće komercijalizirati što će posebno rastužiti brojne taksiste kojima je upravo Logan omiljeni odabir.