Električni automobili

Sve veći konkurent Tesli Polestar udvostručio proizvodne i prodajne brojke

T.I.

Foto: Polestar

Foto: Polestar

Prodali su u prvih pola godine respektabilnih 21.185 primjeraka što je čak 123 posto više nego prošle godine u istom razdoblju. Prihod im je u promatranom vremensko periodu s 534 milijuna dolara skočio na milijardu i 41 milijun



Švedski, odnosno kineski – ovisi kako se gleda – proizvođač automobila Polestar, za kojeg mnogi vjerojatno nisu ni čuli, objavio je zanimljive rezultate poslovanja u prvih šest mjeseci ove godine, koji sugeriraju koliko je zamaha uzela posvemašnja „elektrifikacija“ u automobilskoj industriji.


Naime, objavili su da im je prihod u prvih šest mjeseci skočio čak 95 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Kad se gledaju brojevi isporučenih automobila, rezultati su još bolji. prodali su u prvih pola godine respektabilnih 21.185 primjeraka što je čak 123 posto više nego prošle godine u istom razdoblju. Prihod im je u promatranom vremensko periodu s 534 milijuna dolara skočio na milijardu i 41 milijun.


Ovaj uspjeh imaju zahvaliti modelu  Polestar 2, dakako sasvim električnom automobilu srednje klase, kojeg sve više traže privatni kupci, ali vjeruju i velike tvrtke koje se bave rentanjem auta kao što je općepoznati Hertz.




Polestar zapravo slijedi sličan koncept kao Tesla, prodaje automobile preko web stranice, na također jednostavan način da si svatko može konfigurirati razinu opreme i performansi po željama i financijskim mogućnostima. Samo što je trenutno dostupan u mnogo manje zemalja širom svijeta, njih tridesetak.


Polestar 2 ima slične performanse kao popularni Tesla 3 model, ali je početni model s cijenom od 48 tisuća dolara skoro deset tisuća dolara jeftiniji od Modela 3.


Prema recenzijama, ovaj auto koji očito ima sve više poklonika, prožet je duhom i filozofijom Volva. To nije čudo s obzirom da je Polestar u svrhu razvoja sportskih automobila osnovan još 1996. od strane partnerske tvrtke Volva, tada švedske tvrtke koja je u međuvremenu prodana Kinezima, točnije koncernu Geely 2010. godine. Pet godina kasnije, „kineski“ Volvo je kupio Polestar i započeo program proizvodnje električnih automobila, s tim da je upravu i inženjering ostavio u Švedskoj.