Lamborghini Temerario je novi model koji će zamijeniti Huracán. Ima 920 konjskih snaga koje razvija plug-in hibridni sustav i postiže 343 km/h
povezane vijesti
- Youtuberi koji su ludim izazovom na cesti usmrtili dijete pobjegli iz Italije; nestala i video snimka
- BEZ KAJANJA Drogirani youtuber ubio dijete jurećim automobilom: “On i prijatelji snimali uništene automobile i nekontrolirano se smijali”
- Stiže “lambo” za natjeravanje po šumi. Terenska verzija bit će proizvedena u samo 1.499 komada
Lamborghini Temerario je novi model koji će zamijeniti Huracán. Ima 920 konjskih snaga koje razvija plug-in hibridni sustav i postiže 343 km/h. Temerario također prikazuje novu dizajnersku liniju Lamborghinija, u čijoj je ponudi ispod Revuelta, koji je bio prvi Lamborghinijev PHEV model. Hibridni sustav sastoji se od jednog benzinskog motora i tri elektromotora. Snaga od 920 KS postiže se programima vožnje Sport i Corsa; iznosi 800 KS ako se vozi Strada programom; i 190 KS ako se koristi Cittá (električni) način rada.
Lamborghini napušta V10 motor i posvećuje se opciji s osam cilindara u V sustavu i 3995 cm³. Ovaj novi motor može se okretati na maksimalno 10.000 okretaja u minuti. Proizvodi 800 KS (između 9000 i 9750 o/min) i 730 Nm (između 4000 i 7000 o/min). Nije ni atmosferski jer ima kompresor preko dva turbopunjača. Podmazivanje je suhim karterom i ima omjer kompresije od 9,3 prema 1. Postavljen je u središnji položaj, iza putničkog prostora. U priopćenju za javnost Lamborghini stavlja veliki naglasak na zvuk i vibracije koje proizvodi ovaj motor – ravna radilica s radilicama pod kutom od 180 stupnjeva – čiji ispušni sustav ima ventil za promjenu intenziteta zvuka.
Ovaj zvuk se također mijenja ovisno o odabranom načinu vožnje: Città, Strada, Sport i Corsa.
Ovaj motor je podržan i s jednim električnim čija je misija djelovati kao motor za pokretanje i generator, uz popunjavanje praznina u snazi motora s unutarnjim izgaranjem. Zajedno s njim pokreće stražnje kotače Temeraria.
Dva preostala električna motora odgovorna su za pomicanje prednjih kotača kada je to potrebno. Oni to rade, kao i prednji, s energijom pohranjenom u bateriji od 3,8 kWh.
Radi se o izvanrednoj bateriji malog kapaciteta za plug-in hibridni automobil koja se može napuniti do maksimalno 7 kW ili pomoću recharge način upravljanja te se nalazi u središnjem tunelu. U svakom slučaju novi veliki izazov u svijetu supersportskih automobila.