Premijera

Supersportaš uzvraća udarac. Novi Lamborghini Temerario ide do 343 kilometra na sat

Edi Prodan

Lamborghini Temerario je novi model koji će zamijeniti Huracán. Ima 920 konjskih snaga koje razvija plug-in hibridni sustav i postiže 343 km/h



Lamborghini Temerario je novi model koji će zamijeniti Huracán. Ima 920 konjskih snaga koje razvija plug-in hibridni sustav i postiže 343 km/h. Temerario također prikazuje novu dizajnersku liniju Lamborghinija, u čijoj je ponudi ispod Revuelta, koji je bio prvi Lamborghinijev PHEV model. Hibridni sustav sastoji se od jednog benzinskog motora i tri elektromotora. Snaga od 920 KS postiže se programima vožnje Sport i Corsa; iznosi 800 KS ako se vozi Strada programom; i 190 KS ako se koristi Cittá (električni) način rada.


Lamborghini napušta V10 motor i posvećuje se opciji s osam cilindara u V sustavu i 3995 cm³. Ovaj novi motor može se okretati na maksimalno 10.000 okretaja u minuti. Proizvodi 800 KS (između 9000 i 9750 o/min) i 730 Nm (između 4000 i 7000 o/min). Nije ni atmosferski jer ima kompresor preko dva turbopunjača. Podmazivanje je suhim karterom i ima omjer kompresije od 9,3 prema 1. Postavljen je u središnji položaj, iza putničkog prostora. U priopćenju za javnost Lamborghini stavlja veliki naglasak na zvuk i vibracije koje proizvodi ovaj motor – ravna radilica s radilicama pod kutom od 180 stupnjeva – čiji ispušni sustav ima ventil za promjenu intenziteta zvuka.


Ovaj zvuk se također mijenja ovisno o odabranom načinu vožnje: Città, Strada, Sport i Corsa.




Ovaj motor je podržan i s jednim električnim čija je misija djelovati kao motor za pokretanje i generator, uz popunjavanje praznina u snazi ​​motora s unutarnjim izgaranjem. Zajedno s njim pokreće stražnje kotače Temeraria.


Dva preostala električna motora odgovorna su za pomicanje prednjih kotača kada je to potrebno. Oni to rade, kao i prednji, s energijom pohranjenom u bateriji od 3,8 kWh.


Radi se o izvanrednoj bateriji malog kapaciteta za plug-in hibridni automobil koja se može napuniti do maksimalno 7 kW ili pomoću recharge način upravljanja te se nalazi u središnjem tunelu. U svakom slučaju novi veliki izazov u svijetu supersportskih automobila.