Električna ponuda bit će proširena 2025. drugom verzijom manje snage, manjom baterijom (oko 200 km autonomije) i cijenom ispod 20.000 eura
povezane vijesti
- Nova era dostavnih vozila. Novi Berlingo Furgon, Jumpy i Jumer donose unaprijeđeni dizajn i udobnost
- Ovo su četiri najjeftinija modela novih automobila: Problem je što moraju imati jako malo opreme za manje od 15.000 eura
- Neregistriranim autom u Matuljima pretjecao preko pune crte, polukružno se okretao nasred kolnika i bježao policiji
Četvrta generacija Citroëna C3, jednog od omiljenijih modela B segmenta, dužinom od 4,02 metra je u standardu klase, vrijednost je to koja ga svrstava u rang sa sličnim modelima. Po visini koja iznosi bliži je Hyundai Bayonu, Jeepu Avengeru, SEAT Aroni i Volkswagen T-Crossu, dakle klasičnim i vrlo popularnim crossoverima. Dostupan je s benzinskim motorom od 101 KS i električnim motorom od 113 KS. Ugodnija je vožnja u električnoj verziji, no za vožnju po autocesti benzinac C3 možda je bolje rješenje, u svakom slučaju danas još uvijek i bezbrižnije rješenje.
Benzinski C3 bi trebao imati cijenu od oko 15 tisuća eura, a električni C3 (ili ë-C3) od 23 tisuće eura. Jedan je to od najpovoljnijih automobila na tržištu, tim više što su mu i karakteristike jako dobre – snažan je, prostran i ima dobru autonomiju.
Benzinski motor je trocilindarski i ima obujam 1,2 litre. Nema nikakvu vrstu hibridizacije i stoga ova verzija C3 odgovara DGT-ovoj C ekološkoj znački. U jesen 2024. Citroën će lansirati C3 Hybrid 100, također sa 101 KS. Imat će 1,2-litreni benzinski motor, električni motor od 29 KS koji može sam pokretati automobil, iako samo pri vrlo malim brzinama, i malu visokonaponsku bateriju. Povezan je sa šesterostupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (ë-DCS6). Budući da je riječ o hibridu, moći će nositi ekološku značku ECO.
C3 ima sinkroni motor s trajnim magnetom od 113 KS koji napaja baterija LFP – litij ferofosfat kapaciteta 44 kWh. Njegova odobrena autonomija do 326 km. Može se puniti s maksimalno 100 kW istosmjernom strujom od 20 do 80 posto u 26 minuta prema Citroënu, i 11 kW izmjeničnom strujom – od 20 do 80 posto u 2 sata i 50 minuta.
Električna ponuda bit će proširena 2025. drugom verzijom manje snage, manjom baterijom, oko 200 km autonomije, i cijenom ispod 20 tisuća eura.
U svakom slučaju, i u Hrvatskoj omiljeni model, novi C3 bi mogao imati jako dobru tržišnu prihvaćenost. Izgledom, funkcionalnošću i cijenom, odnosno jednadžbom koja približava odnos između uloženog i dobivenog, svakako ide i u red najprivlačnijih.