Huracan

Stiže “lambo” za natjeravanje po šumi. Terenska verzija bit će proizvedena u samo 1.499 komada

Edi Prodan



Lamborghini Sterrato je verzija Huracána s različitim modifikacijama kako bi ga učinili sposobnim, poput primjerice Porschea 911 Dakar, i izvan asfaltiranih cesta. Ono što je također značajno, riječ je o izrazito kolekcionarskom modelu jer će njegova proizvodnja biti ograničena na samo 1499 jedinica, prema najavama prvi bi se primjerci trebali realizirati do konca iduće godine.


Karoserija modela Lamborghini Huracán Sterrato podignuta je za 44 mm u odnosu na izvorni Huracán EVO. Kako bi se baze zaštitile prije mogućih udaraca predmetima, stražnji dio ima zaštitnu aluminijsku ploču koja ima i dobar estetski efekt, kao što je i stražnji aerodinamički difuzor manje je izložen nego kod izvornika. Ima kod Sterrata još estetsko-funkcionalnih dodataka, no manje su izloženi.


Motor Huracana Sterrato je naravno klasični, atmosferski V10 benzinac s 5,2 litre zapremine i velikih, a opet komotnih 610 KS. Pogon mu je na sve kotače, dok je u slučaju mjenjača riječ o automatici s dvostrukom spojkom koju se i poluautomatski može kontrolirati, dok je stražnji diferencijal samoblokirajućeg tipa.




Ubrzanje odlično, iako lošije nego kod drugih verzija Huracána. Sterrato dolazi od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde, 3,3 je potrebno Huracánu EVO RWD i te samo 2,9 u verziji Huracán EVO s integralnim pogonom. Maksimalna brzina znatno je niža nego u ostalim verzijama iz asortimana, te iznosi »samo« 260 km/h (325 km/h kod ostalih Huracána) no to je regulirano na taj način jer je riječ o automobilu znatno odignutijem od tla u odnosu na izvorni model.


Posebni su i penumatici, prilagođeni i izvancestovnom prometovanju. Riječ je o gumama različitih dimenzija sprijeda i straga Bridgestone Dueler AT002. Ispred je verzija 235/40, straga 285/40 R19 što jamči dobre vozne osobine bez obzira na podlogu. Kočioni sustav uključuje karbonsko-keramičke diskove u četiri kotača, 380 mm u stražnjem kotaču (s fiksnim čeljustima od šest klipova) i 356 mm u stražnjem dijelu (također s fiksnim čeljustima, ali s četiri klipa). Cijena još uvijek nije poznata, no ne bi se trebala značajnije razlikovati u odnosu na bazne modele čije su cijene u rasponu od 229 do 250 tisuća eura.