povezane vijesti
- Sve je više prijava ogrebanih automobila na parkiralištima. Jedan veliki uzrok je u novim vozilima
- Stiže nam velika promjena: Od 1. studenog i danju su na motornim vozilima obavezna upaljena svjetla
- Val otkaza u njemačkoj autoindustriji. Razlog nisu samo električni automobili, problem je mnogo dublji
Morrisova Garaža, mnogo poznatija kao proizvođač zavodljivih sportskih automobila akronima MG osnovana 1924. godine u Oxfordu stigla je i u Hrvatsku.
Točnije, unutar grupacije Grand Automotive MG će na našim prostorima krenuti osvajati tržište u srpnju, a s kojim modelima i s kakvim ciljevima, novinarima jugoistočne Europe – od Sjeverne Makedonije, Kosova, Srbije i Albanije do Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije – pojašnjeno je u Rovinju.
– MG se po prvi put pojavljuje na vašim tržištima ne kao nekadašnji brend sportskih automobila, ali da kao moderni proizvođač koji nudi veliku gamu privlačno dizajniranih vozila velike kvalitete što k tome apsolutno uvažavaju datosti današnjice kao što je to električni pogon, pojasnio je Thomas A. Schmid, potpredsjednik Taavura Grupe za automotive i COO Grand Automov
MG danas naime posluje unutar kineske kompanije SAIC (Shanghai Automobile Industry Corporation) koja ide u red Top10 najvećih svjetskih proizvođača automobila. Zanimljivo, iako se proizvodi u Kini MG će se prodavati isključivo izvan nje.
O samom rastu MG-a u Europi gorio je Nenad Pleteš, direktor MG-a za Adriatic Regiju čije je sjedište u Zagrebu.
– U 2020., a bila je to kako znamo iznimno teška godina, MG je u Europi prodao 7200 vozila, godinu dana kasnije dosegnulo se 22 tisuće koliko je već ostvareno u samo prvom kvartalu ove godine. Planovi su jasni, značajni ali i ostvarivi tim više jer se u skoro vrijeme i u našoj Adriatic regiji planira otvoriti veliki broj MG prodajno-servisnih centara, istaknuo je Pleteš.
A što nam MG donosi?
Ulazni model je ZS, crossover na razmeđi B i C segmenta s klasičnim, atmosferskim benzincem zapremine 1,5 litara ili turbo opcijom od jedne litre koja je jako popularna i kod mnogih europskih proizvođača. Riječ je o privlačnom i funkcionalnom, sasvim obiteljskom automobilu čija je početna cijena od 139 tisuća kuna – još privlačnija.
Dolazi i kao električni automobil velikog dosega te također, u tom segmentu, konkurente cijene tek nešto više od 260 tisuća kuna. U ponudi je MG 5, skoro pa jedini električni karavan na tržištu, kao i raskošni plug-in EHS dužine 4,75 metara u kojem se povezuje 1,5-litreni turbobenzinac i elektromotor. Električni doseg mu je veći od 50 kilometara, cijena nešto niža od 290 tisuća kuna. Sam vrh ponude čini električni Marvel R, koji nudi i integralni pogon, s cijenom koja kreće od 383 tisuće kuna.
Ne dakle kao sportska legenda ili dojmljiva pratnja u mnogim značajnim filmovima, istaknimo primjerice MG8 u Do posljednjeg daha s Richard Gereom i Valerie Kaprisky ili Ljubavnu priču, jedan od naromantičnijih filmova svih vremena u kojem se MG TC pojavljuje s Ali MacGraw i Ryanom O’Nealom, ali da s čvrstom namjerom kako bi postao stabilnim i sigurnom pratiteljem milijuna obitelji, pa tako i na hrvatskim prostorima. Svako doba donosi svoje.
U ovom slučaju MG nastavlja život s kineskim potpisom. Kako se za sada čini i više nego – uspješno.