Ilustracija iStock
povezane vijesti
SEAT slavi 40. godišnjicu modela Ibiza, najkultnijeg modela marke, uz Limited Edition pod nazivom »Anniversary«. Nazvan po otoku Ibiza model je postao prekretnica za uspjeh tvrtke i prodan je u više od šest milijuna primjeraka tijekom pet generacija od 1984. godine. Prva generacija modela SEAT Ibiza bila je prvo vozilo koje je marka razvila bez pomoći tehnološkog partnera, oslanjajući se na internu stručnost i ekspertizu partnera Giorgetta Giugiaroa za vanjski dizajn, tvrtki Karmann za dizajn unutrašnjosti i Porschea za pogonski sklop. Od svog predstavljanja na tržištu 1984., model je postavio nova mjerila te je utro put za uspjeh tvrtke SEAT koja je radila na razvoju svoje pozicije globalne tvrtke, isporučujući vozila na tržišta diljem svijeta.
– Uspjeh kultnog modela Ibiza značio je da je u nekim zemljama vozilo prepoznato prije od same marke! Marka SEAT trenutačno ima najbolju paletu proizvoda u svojoj povijesti i sada je jača no ikada. Uz normalizaciju izazova nabave poluvodiča, prodaja je u 2023. porasla za 24 posto, dosegnuvši 288.400 isporučenih vozila, naglasio je izvršni direktor marke SEAT, Wayne Griffiths.
SEAT Ibiza Anniversary Limited Edition imat će novu opremu i boje, kao i nove naplatke od lakog metala i dizajnerske detalje. Vanjski dizajn vozila dorađen je ekskluzivnom graphene sivom bojom karoserije i cosmo sivom bojom 18-inčnih lakometalnih naplataka, kao i istaknutog laserski tiskanog logotipa »Anniversary Limited Edition« na B-stupu vozila.
Dok je u unutrašnjosti kabina dobila novi šarm uvođenjem ekskluzivnih sportskih sjedala presvučenih tkaninom, koja putnicima sprijeda pružaju novu razinu dinamičnosti i udobnosti, nove dark aluminijske mat završne obrade vrata i konzole, kao i laserski tiskanim logotipom »Anniversary Limited Edition« na pragovima. Limited edition modela SEAT Ibiza Anniversary bit će dostupan od ovog tromjesečja.