Dosad je najviše za neku formulu iz moderne ere iskeširano 7,5 milijuna dolara 2017. na aukciji u New Yorku. Također je u pitanju bio Ferrari, i također Schumacherov iz sezone 2001.
povezane vijesti
Zamislite da ste ljubitelj automobila, posebno Formule 1, da imate puno novca i da ste u prilici kupiti Ferrari koji je vozio legendarni Michael Schumacher u šampionskoj sezoni 2003. i za njegovim volanom pobijedio u pet utrka te sezone, u Imoli, Montmelu u Španjolskoj, Montrealu, austrijskom Spielbergu i Indianapolisu? Zasigurno bi potegnuli duboko u džep za ovakav trofej. Upravo to se dogodilo jučer u Ženevi jučer.
Dosad je najviše za neku formulu iz moderne ere iskeširano 7,5 milijuna dolara 2017. na aukciji u New Yorku. Također je u pitanju bio Ferrari, i također Schumacherov iz sezone 2001. Vjerojatno i na osnovu te cijene, ljudi iz aukcijske kuće Sotheby’s procijenili su da će otprilike istu cijenu postići i ovaj bolid iz 2003. godine, pa su očekivanu prodajnu cijenu odredili između 7,5 i 9,5 milijuna švicarskih franaka, odnosno eura jer su tečajevi tu negdje.
Na aukciji u Ženevi zaključenoj jučer ponude bogatih ljubitelja automobila su nadmašile sva očekivanja. Naime, nepoznati kupac za kojeg se zasad jedino zna da je iz Europe ponudio je čak 14,8 milijuna eura kako bi Schumacherov bolid mogao gledati u svojoj garaži. Gledati, jer ga zapravo nema gdje voziti. Doduše, ako ima toliki novac za jedan auto, sigurno si može platiti i pokoji krug na nekoj od pista za Formulu 1 po Europi.
Inače, apsolutni rekorder za jednu Formulu 1 drži bolid iz 1954. kad formule nisu ni blizu izgledale kao danas i u pitanju je samo nasljeđe natjecanja, a gotovo da nije riječ o istim vrstama sportskog automobila.
Riječ je o Mercedesu W196R u kojem je još jedan legendarni as Juan Manuel Fangio pobijedio na švicarskom i njemačkom Grand Prixu. S ovim bolidom Mercedes je dominirao te i 1955. godine. U lipnju 1955. na legendarnoj utrci „24 sata Le Mansa“ Mercedes 300 SL sudjelovao je u najvećoj nesreći motor sporta ikad, kad je pri sudaru i izlijetanju automobila poginulo čak 83 gledatelja. U Mercedesu su tada bili toliko šokirani nesrećom da su se povukli iz svijeta auto utrka, uključujući tu i Formulu 1, sve do 1989. godine.