Zasad se ne zna puno o Bigsteru osim koncepta i vanjskog izgleda, zna se da će biti postavljen na platformu CMF-B, modularnu arhitekturu vozila razvijenu zajedničkim snagama Renaulta i Nissana
povezane vijesti
Renault u svojoj je novoj poslovnoj strategiji ovih dana spojio sve uspješniju Daciju i Ladu, perjanice auto-industrije nekadašnjeg Istočnog lagera, u jednu namjensku poslovnu jedinicu koja sprema čak 25 novih modela vozila do 2025. godine. Lada i dalje dobro funkcionira na velikom ruskom tržištu, dok je Dacia daleko dogurala od državne firme koju je Rumunjska prodala Renaultu 1999. godine. Danas je Dacia najveća rumunjska tvrtka po prometu i daleko najuspješnija izvozna tvrtka, odgovorna je za čak 8 posto sveg rumunjskog izvoza.
Ako je suditi po novom konceptnom modelu Dacije, off road SUV-u Bigster, dizajnerski hrabrom odmaku od dosadašnje produkcije, Dacia bi mogla postati još važniji igrač u svijetu auto-industrije.
Bigster bi se uvjetno mogao nazvati nasljednikom popularnog Dustera, ali ovo vozilo izgleda mnogo robusnijem, s puno više oštrih linija, pa čak i sasvim novim logom tvrtke. Objektivno, nova Dacia izgleda „opasnije“, sličnije Nisan X-Trailu ili novoj Toyoti RAV4 negoli Dusteru.
Zasad se ne zna puno o Bigsteru osim koncepta i vanjskog izgleda, zna se da će biti postavljen na platformu CMF-B, modularnu arhitekturu vozila razvijenu zajedničkim snagama Renaulta i Nissana. Clio 5, Captur II, Nissan Juke i Note su automobili na kojima je ova platforma već isprobana. O motorima se još uvijek također ne govori u detaljima, izvjesno je da će u ponudi nekoliko pogona bar jedan biti hibridni.