Koncept dijeljenja

Renault predstavio strategiju novog brenda Mobilize čiji modeli se neće moći kupiti

T.I.

Ovaj put su u Renaultu mislili na sve, novi modeli će izgledati drugačije od drugih da budu primjetni na cesti, oblikovani da se lako peru i održavaju. Nadalje, bit će pravljeni od materijala tako da 95 posto automobila bude podložno reciklaži



I Renault grupa trpi gubitke zbog invazije Rusije na Ukrajinu jer je morala suspendirati suradnju s AvtoVAZ-om, najvećim ruskim proizvođačem automobila zahvaljujući modelima Lade, u kojem drži dvije trećine vlasništva, a u tim pogonima je prekinula proizvodnju Kaptura, Dustera, SUV kupea Arkana, kao i Nissanovog SUV-a Terrano.


Kako pišu francuski mediji, Renault je u Rusiji ostvarivao 6 posto ukupnih prihoda i sad se mora okretati novim rješenjima jer se čini da rat u Ukrajini neće završiti tako brzo.


U Renaultu domislili ustanoviti novi, četvrti brend u svojoj grupi pod imenom Mobilize koji se pridružuje brendovima Alpine, Daciji i dakako Renaultu. Nije riječ o novoj ideji, Renault je razvija već neko vrijeme, ali sad imaju razloga ubrzati stvari, pa su jučer i priredili prezentaciju kako bi iznijeli u javnost strategiju oživotvorenja novog brenda.



Nije riječ samo o novim automobilima, već je riječ o novom konceptu. Naime, četiri modela pod Mobilize imenom: mikro gradski auto Duo, pa njegov gradski parnjak za dostavu Bento, Limo sedan, i odgovarajuće dostavno vozilo iste veličine Hippo, se neće moći kupiti i držati kod kuće u garaži. Oni su dio Renaultovog koncepta dijeljenja automobila, odnosno usluge koje su već razvijene u velikim gradovima širom svijeta. Koncept je jednostavan, preko odgovarajuće aplikacije vidite gdje je najbliži auto koji vam treba, ostavljate ga na javnoj površini gdje vam je zgodno i auto čeka novog korisnika.


 Mobilize Bento

„Vlasnici automobila plaćaju punu cijenu automobila, a koriste ga u prosjeku 10 posto vremena tijekom dana“ – poentirao je priču CEO Renaulta Luca De Meo.


Ovaj put su u Renaultu mislili na sve, novi modeli će izgledati drugačije od drugih da budu primjetni na cesti, oblikovani da se lako peru i održavaju. Nadalje, bit će pravljeni od materijala tako da 95 posto automobila bude podložno reciklaži. Dakako, svi modeli su električni.


U Renaultu se nadaju da će ideja biti prihvaćena i da će se već 2025. 10 posto prometa Renaulta odnositi na prihod od Mobilize usluge.


Mobilize Limo