Najprodavanija marka automobila lani je bila Škoda, kojih je ukupno lani prodano 8.412 ili 13,1 posto ukupne prodaje. Drugi je Volkswagen s prodajom od 7.417 komada i udjelom u prodaji od 11,6 posto, dok je treći Renault s ukupnom prodajom od 4.593 novih vozila i udjelom od 7,2 posto.


Četvrto mjesto drži Toyota sa 4.217 prodanih novih vozila (udjel 6,6 posto), a peto Suzuki sa njih 4.074 ili 6,3 posto udjela u ukupnoj prodaji.




Od premium marki, Audi je tijekom 2024. prodao 2.523 novih automobila, BMW 1.983, a Mercedes njih 1.237. Nadalje, lani je prodana i 601 Tesla te 425 Porschea. Od relativno novih igrača na domaćem tržištu, svoj put do kupaca pronašlo je i 1.434 MG-a, 593 Geelyja i 206 Forthinga.


Suzuki Vitara bila je najprodavaniji model u prosincu 2024., budući da je Vitaru tog mjeseca odabralo 150 kupaca. Kineski MG ZS drži drugo mjesto najprodavanijih modela s prodajom od 147 novih jedinica, dok je treća Octavia, s prodanih 141 vozila. VW T-Cross je na četvrtom mjestu najprodavanijih modela, budući da ih je u prosincu prodano 140, dok je petom mjestu Citroen C3 s prodajom od 137 komada.


Gotovo polovinu lanjske prodaje činili su benzinci. Vozila s benzinskim pogonom tijekom 2024. prodano je 30.535 što je 47,9 posto od ukupne prodaje. Hibrid je odabralo 19.263 kupaca ili 30,2 posto, a dizelaša njih 10.685, odnosno 16,7 posto. Električnih auta prodano je 1.915 ili tri posto od ukupne prodaje, a vozila na plin 1.408, odnosno 2,2 posto.