Snimio Edi Prodan
Ono što je prijašnjih godina bilo nezamislivo, čak je 13,3 posto automobila hibridnog pogona. Dodamo li im 2,9 posto automobila na plin i 1,6 "električara", jasno je kako se i Hrvatska sa 17,8 posto "alternativaca" priključila trendovim što već vladaju u razvijenim državama
povezane vijesti
Dvadeset posto manja prodaja automobila ovogodišnjeg u odnosu na prošlogodišnji siječanj, kad nije bilo pandemijske krize, karakteristika je prodajne slike prvog mjeseca 2021. godine.
Kako iskazuje agencija Promocija plus, uvjerljivo je na prvom mjestu Volkswagen s udjelom, nikad većim, od 22,26 posto, a slijedi ga Škoda. Iza njih nanizali su se Fiat, Dacia i Peugeot, a začuđuje što se među deset najprodavanijih nalazi i ugledni premium brand BMW.
Tek iza “bavaraca” nanizali su se Renault, Opel, Seat, KIA, …Ono što je u svakom slučaju također veliko iznenađenje, najprodavaniji je model Fiat 500. No, tu bi se moglo raditi i o brojkama do kojih se dolazi zahvaljujući – reizvozu. Tek je iza njega inače neprikosnovena Octavia.
Na Top20 se inače nanizalo valjda sve što se na hrvatskom tržištu može pronaći s oznakom Volkswagena – riječ je o čak sedam modela. I inače, taj koncern na toj ljestvici ima nevjerojatnih 12 modela tako da je očigledno kako njihova i inače uobičajena prednost ove godine dobiva nove dimenzije.
S druge strane, ne računamo li rumunjsku Daciju – Sandero i Duster – ili Opel Corsu koji pripadaju francuskim koncernima, na siječanjskom HR Top20 nema ni jednog jedinog francuskog modela automobila!
Ono što je prijašnjih godina bilo nezamislivo, čak je 13,3 posto automobila hibridnog pogona. Dodamo li im 2,9 posto automobila na plin i 1,6 “električara”, jasno je kako se i Hrvatska sa 17,8 posto “alternativaca” priključila trendovim što već vladaju u razvijenim državama.