Arhiva NL
Sada je, čini se, Europsko vijeće popustilo pod pritiscima automobilskog lobija i Euro 7 norma je toliko ublažena da navodno i nema suštinskih razlika u odnosu na Euro 6
povezane vijesti
- Sve je više prijava ogrebanih automobila na parkiralištima. Jedan veliki uzrok je u novim vozilima
- Stiže nam velika promjena: Od 1. studenog i danju su na motornim vozilima obavezna upaljena svjetla
- Val otkaza u njemačkoj autoindustriji. Razlog nisu samo električni automobili, problem je mnogo dublji
Plan Europske komisije s Euro 7 emisijskom normom za nova vozila bio je dodatno ograničiti emisije štetnih plinova. Implementacija je trebala biti 2025. godine, a Euro 7 bi do 2035. godine trebao smanjiti ukupne emisije NOx iz automobila i kombija za 35% u usporedbi s Euro 6 normom, te za 56% u usporedbi s Euro 6 normom za autobuse i kamione. Istodobno, čestice iz ispušnih cijevi iz automobila i kombija smanjile bi se za 13% te 39% iz autobusa i kamiona, dok bi se čestice iz kočnica automobila smanjile za 27%, piše revija HAK.
Sada je, čini se, Europsko vijeće popustilo pod pritiscima automobilskog lobija i Euro 7 norma je toliko ublažena da navodno i nema suštinskih razlika u odnosu na Euro 6. Pomaka u emisijama neće biti, ali, s druge strane, čini se da kupci ekonomičnijih automobila ne moraju birinuti. Naime, s Euro 7 normom automobili poput Dacije Sandero, VW Pola i Renault Clija poskupjeli bi do 5000 eura (zbog novih tehnologija). Tako bismo si eventualno mogli priuštiti neki rabljeni automobil. Naravno, ako govorimo u ime građana s prosječnim ili ispodprosječnim primanjima. Rast cijena je onemogućen, ali uz cijenu koju nose više emisije štetnih plinova i sitnih čestica.
Autocar također javlja da će zbog novih relaksiranih propisa preživjeti i 2,9-litreni V6 motor iz Alfa Romea, koji pogoni Giuliju i Stelvio Quadrifoglio, a razvija 505 KS. Očekujte i niz sličnih objava drugih proizvođača automobila ovih dana…